خبر های جدید

کشتار مسلمانان آفریقای مرکزی از طریق آلوده نمودن غذاهایشان

کشتار مسلمانان آفریقای مرکزی از طریق آلوده نمودن غذاهایشان

 در شهر «بودا» در ۱۸۰ کیلومتری «بانگوئی»، پایتخت آفریقای مرکزی، ده‌ها کودک مسلمان به دلیل استفاده از مواد خوراکی آلوده به سموم کشنده که توسط افراط‌گرایان مسیحی به آنان فروخته شده بود، کشته شده‌اند.
شهروندان مسلمان شهر بودا اعلام کرده‌اند که به دلیل مشاهده مرگ کودکان پس از مصرف برخی خوراکی‌ها و غذاها و بررسی دلایل این امر، مشاهده کرده‌اند که گروه‌های افراطی مسیحی از این روش جدید برای قتل‌عام مسلمانان استفاده می‌کنند؛ بدین صورت که فروشندگان و مغازه‌دارهای شهر را مجبور به فروش خوراکی‌های آلوده به سموم کشنده به مسلمانان می‌کنند.
خبرگزاری رسمی فرانسه به نقل از خبرنگار مستقر خود در آفریقای مرکزی گزارش داد که افراطگرایان مسیحی فروش میوه و خوراکی به مسلمانان را در شهر بودا ممنوع کرده‌اند و اگر فروشندگان به این کار اقدام کنند با مجازات مرگ مواجه می‌شوند.
یکی از اعضای وابسته به گروه‌های افراطی مسیحی در گفت‌وگو با رسانه‌ها، عنوان کرد: بهتر است مسلمانان هرچه سریع‌تر این کشور را ترک کنند چراکه در غیر این‌ صورت کاری خواهیم کرد که از گرسنگی بمیرند؛ ما از همه امکاناتمان برای این کار استفاده می‌کنیم.
وی ادامه داد: مسلمانان از منابع ملی مسیحیان در آفریقای مرکزی استفاده می‌کنند و این عادلانه نیست؛ ما می‌خواهیم که مسیحیان واقعی جایگزین مسلمانان شوند و صاحبان حقیقی این کشور در راس امور باشند.
در همین‌حال یکی از شهروندان مسلمان نیز طی گفت‌وگو با خبرنگار فرانسوی از روش‌های جدید قتل‌عام در شهر بودا پرده برداشت و تصریح کرد: پیش از این، قتل‌ها با سلاح گرم صورت می‌گرفت یا این‌ که افراط‌گرایان با حمله به شهرها، مسلمانان را به شکل فجیعی به قتل می‌رساندند ولی در شهر بودا این روش‌ها تغییر یافته است؛ مسیحیان با آلوده کردن مواد غذایی به سموم مختلف، قصد دارند تا مسلمانان را قتل‌عام کنند و تاکنون ده‌ها کودک به دلیل مصرف این خوراکی‌ها جانشان را از دست داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا