خبر های جدید

پیام تسلیت محمد مرسی به مردم ترکیه

پیام تسلیت محمد مرسی به مردم ترکیه

محمد مرسی، رییس جمهمور قانونی برکنار شده‌ی مصر، پیام تسلیتی را از طریق فرزندش، به بازماندگان قربانیان فاجعه‌ی معدن سومای ترکیه، ارسال نمود.

بنا به گزارش آژانس خبری آناتولی ترکیه، اسامه مرسی، در توضیحی که بر روی شبکه‌های اجتماعی درج شده است، گفت که، توانسته است با پدرش، «محمد مرسی» پس از جلسه‌ی دادگاه مربوطه به پرونده‌ی «حمله به زندان‌ها»، ملاقات کند.

در این دیدار، محمد مرسی، تأسف خود را از فاجعه‌ی دردناک «معدن سوما» در ترکیه، ابراز کرد و پیام تسلیتی را در این خصوص به شرح زیر به مردم ترکیه تقدیم نمود:

«اینجانب محمد مرسی، رییس جمهور قانونی مصر عربی، تألم و تأسف خود را از فاجعه‌ی سوزناک معدن سوما، اعلام نموده و از این طریق، مراتب تسلیت خود را به عموم مردم ترکیه، در رأس آن، جناب آقای عبدالله گل- رییس جمهور- و جناب آقای طیب اردوغان-نخست وزیر- تقدیم می‌نمایم. برای مردم شریف ترکیه، آرزوی سلامتی دارم و صبر و متانت همگان را در برابر این حادثه‌ی غم انگیز از درگاه حق مسئلت می‌نمایم.» (…)

لازم به توضیح است که در حادثه روز سه شنبه گذشته درمعدن ذغال سنگ سوما در غرب ترکیه، به دلیل انفجار ژنراتور برق، ۳۰۱ کارگر معدن جان خود را از دست دادند.

قاهرە-خبرگزاری آناتولی / اصلاح وب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا