خبر های جدید

رویدادهای بیست و هشتمین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه

اردوغان: نظامیان اسرائیلی برای توقف تولید مثل فلسطینیان، مادران فلسطینی را می‌کشند. نخست‌‌وزیر ترکیه گفت: اسرائیل در خون‌هایی که می‌ریزد، غرق خواهد شدT مقامات تل‌‌آویو کاملا مانند “هیتلر” عمل می‌کنند.

“فارین پالسی”: آمریکا با دور زدن موانع قانونی به ارسال تسلیحات به اسرائیل ادامه می‌دهد.  این پایگاه آمریکایی نوشت: اسرائیل با قراردادی هشت میلیارد دلاری، ششمین مشتری تولیدات نظامی واشنگتن به شمار می‌رود.  بمب‌های فسفری به بدترین وجه در غزه استفاده می‌شود.

در حملات بامداد امروز دوشنبه ۱۰ فلسطینی دیگر از جمله یکی از فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی به شهادت رسیدند. ارتش رژیم صهیونیستی برای بیست و هشتمین روز پیاپی غره را مورد هدف قرار داد و منابع بیمارستانی تا کنون از شهادت ۱۰ نفر دیگر در این حملات خبر دادند و بدین ترتیب تعداد شهدا به ۱۸۲۴ نفر و تعداد مجروحان به ۹۴۰۰ نفر رسید.

نمایندگان گروه‌های مقاومت فلسطین با وزیر اطلاعات مصر دیدار می‌کنند. “موسی ابومرزوق” از مقامات ارشد حماس از دیدار ظهر امروز این نمایندگان با وزیر اطلاعات مصر در قاهره برای گفتگو در زمینه آتش‌بس خبر داد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” حماس اعلام کرد: این آتش‌بس برای انحراف افکار عمومی جهانی از جنایات انجام شده اشغالگران اعلام شده و ما ‌آن را نمی‌پذیریم.

۰۴:۵۰ رئیس‌جمهور فرانسه در بیانیه‌ای بدون نام بردن از رژیم‌صهیونیستی، حمله به مدرسه سازمان ملل در نوار غزه را «نقض قوانین بین‌المللی» و «غیرقابل قبول» خوانده و خواستار تحقیقات در این رابطه شد.

نتانیاهو: تا هر وقت لازم باشد به عملیات در غزه ادامه می‌دهیم

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی یکشنبه شب گفت در تل‌آویو تا هر زمان که لازم باشد به عملیات در نوار غزه ادامه داده و از هر میزان قدرت که نیاز باشد، در این عملیات بهره می‌گیرد.

«موشه فیگلین» که از آغاز عملیات در غزه چند بار خواستار پاکسازی نژادی در این منطقه شده بود، بار دیگر با ارسال نامه‌ای به نتانیاهو، خواسته خود را تکرار کرد.

گردان‌های عزالدین قسام از سلاح تک تیرانداز خود رونمایی کردند

گردان‌های عزالدین قسام سلاح تک تیرانداز ۱۴.۵ میلی متری موسوم به “الغول” را به عنوان یکی از دستاوردهای تسلیحاتی خود رونمایی کرد. این سلاح دارای دو کلیومتر برد موثر است.

“ایاد بن امین مدنی”، دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای حملات و تعرضات آشکار رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه تخریب خانه‌ها، مساجد، مدارس و تاسیسات زیربنایی را محکوم کرد.

چین یک و نیم میلیون دلار برای مردم غزه کمک می‌کند

ستاد کمک به کودکان غزه در اتاق بازرگانی ایران و سراسر کشور راه‌اندازی شد ،شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران در گفتگوی تلفنی در “پایش”: قرار است در این زمینه نیز با تمام اتاق‌های بازرگانی سراسر دنیا نامه‌نگاری شود، کارآفرینان در جلسه دیروز اتاق برای کمک به کودکان غزه اعلام آمادگی کردند.

منبع: فارس،‌ العالم و نسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا