خبر های جدید

مسلمان شدن یک یهودی در برنامه زنده تلویزیونی

شبکه ماهواره ای مسلمانان انگلیس (British muslim tv) از مسلمان شدن یک یهودی مدافع غزه خبر داد.

گفته می شود این شبکه در حالی که داشت برنامه ای در دفاع از ملت مظلوم غزه نشان می داد،‌ با تماس تلفنی یک فرد یهودی که خود را “سلمون” معرفی کرد، مواجه شد.

“سلمون” دقایقی بعد از اینکه علیه حملات ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و غزه سخن گفت، مسلمان شدن خود را رسما اعلام نمود.

مجری برنامه که از مسلمان شدن این فرد یهودی جا خورد، از او درخواست کرد که شهادتین را بر زبان جاری کند. وی هم فورا به زبان عربی شهادتین را تکرار کرد.

این برنامه همچنین از بینندگان درخواست می کرد که به اهالی جنگ زده غزه کمک کنند از همین رو این یهودی تازه مسلمان شده همچنین اعلام کرد که قصد دارد ۹۰۰ پوند برای این شبکه ارسال کند تا به عنوان کمک در اختیار ملت مظلوم فلسطین که نیاز شدیدی به خوراکی و دارو دارند، قرار گیرد.

“سلمون” تازه مسلمان شده همچنین اعلام کرد که قصد دارد دو هزار پوندی که چند روز پیش از فروش خودروی خود بدست آورده را برای ساخت یا تجهیز یک اتاق عمل در بیمارستان حیفا در غزه که چند روز پیش مورد حمله جنگنده های صهیونیستی قرار گرفت و تخریب شد، اختصاص دهد.

بعد از اینکه این یهودی تازه مسلمان شده کمک های نقدی خود را اعلام کرد، مجری برنامه بدون اینکه نامی از عربستان سعودی یا دیگر کشورهای عربی ببرد، گفت: از یک سو می بینیم این یهودی تازه مسلمان شده چگونه پولی که از فروش خودرویش بدست آورده را در اختیار فلسطینیان قرار می دهد در حالی که برخی سران کشورهای عربی می خواهند فلسطین را به قیمت ناچیزی بفروشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا