خبر های جدید

هشدار هنیه به کاخ سفید

هنیه خطاب به کاخ سفید: از انکار حقوق ملت فلسطین دست بردارید.

 

نخست وزیر دولت منتخب فلسطین ضمن دیدار با تعدادی از مجروحان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه که در بیمارستان شفاء شهر غزه بستری شده اند، از وضعیت آنها و خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به آنها اطلاع حاصل کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه تاکید کرد که این دیدار در راستای پایبندی دولت وی به حمایت و خدمت رسانی به ملت فلسطین صورت می گیرد.

وی حوادث جاری علیه ملت فلسطین و صحنه های مربوط به مجروحان را نشانگر وحشیگری و ددمنشی رژیم صهیونیستی دانست و از هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا برای سفر به غزه و اطلاع از حجم جنایت های رژیم صهیونیستی در این منطقه دعوت کرد.

وی از کاخ سفید خواست که به انکار حق ملت فلسطین در دفاع از خود پایان داده و حتی برای یک بار هم که شده عدالت را در حق ملت فلسطین رعایت کند.

این مقام برجسته فلسطین همچنین از وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه به خاطر تلاش های ارزشمند آن در راه خدمت رسانی به شهروندان فلسطینی تقدیر و قدردانی نمود و گفت این اقدامات نشانگر اهتمام بالای تیم های پزشکی و حس ایمانی و ملی و دینی برجسته آنها در قبال ملت خود است.

وی از نهادهای امنیتی نیز که حمایت های لازم از بیمارستان ها را به عمل آورده و امنیت بیماران و مجروحان را در داخل این اماکن تامین می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا