خبر های جدید

کسانی که با اعمال خود اسلام را خشن و ارهابی نشان می دهند

کسانی که با اعمال خود  اسلام را خشن و ارهابی نشان می دهند

در برخی از مناطق اسلامی، برخی افراد و یا سازمانهای به اصطلاح مسلمانی ظهور کرده اند که ارزشهای واقعی اسلام را به هیچ می شمارند. کارها و تفاسیر غلط این افراد و گروهها از اسلام، از مهمترین مشکلات جهان اسلام و مسلمانان به شمار می رود. مهمترین این گروهها، گروههایی هستند که ادعا می کنند برای جهاد به پا خواسته اند. بعنوان مثال افعال و اقدامات گروههایی مثل بوکوحرام، القاعده و داعش باعث می گردد تا وجهه اسلام و مسلمین در سطح جهان به شکلی جدی خدشه دار شود.
این گروهها از طریق اقدامات مسلحانه و انجام قتل عامها سعی می کنند از اسلام دفاع کنند و بر این باور هستند که اسلام بدین شکل قابل نشر در سطح جهان می باشد.

ربودن دختران مسلمان از سوی بوکوحرام با این عنوان که آموزش دختران حرام است، قتل عام انسانهای معصوم از سوی القاعده بااین عنوان که کافرین و حامیان آنها را مجازات می کند، قتل و کشتار مسلمانان از سوی داعش به بهانه تفاوتهای مذهبی و نمونه های بسیار دیگر همه مواردی هستند که علمای اسلامی به اتفاق آراء آنها را رد می کنند.
این افعال و اقدامات در عین حال که با ارزشهای اساسی اسلام در تضاد می باشد، از طرف دیگر باعث می گردد که مسلمانان برچسب تروریست بخورند. این افعال و اقدامات در حالیکه هیچ نفعی برای اسلام و مسلمین ندارند، در عین حال نیز سبب می گردند تا اندیشه ها و افکار منفی علیه اسلام شکل بگیرد.
این اقدامات همچنین باعث می گردد تا تعبیر و تفسیر غلطی از اسلام بعمل آید و وجهه اسلام و مسلمین در سطح جهان به شکل جدی خدشه دار شود.

منبعtrt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا