خبر های جدید

کمک ۳۱۲ میلیونی انجمن فرهنگی « آفاق » به بخش بهداشت و درمان غزه

انجمن فرهنگی اقصی «آفاق» کمک‌های جمع آوری شده در میان هوادارانش را به نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران تحویل داد.
، هیاتی از انجمن فرهنگی اقصی «آفاق» به ریاست دکتر لقمان ستوده با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در تهران مبلغ ۳۱۲ میلیون تومان (معادل یکصد هزار دلار) کمک این انجمن را به نماینده این جنبش تحویل دادند.

دکتر ستوده در دیدار دکتر خالد قدومی نماینده حماس، فعالیت‌های آفاق در طول جنگ غزه را تشریح و اظهار داشت: انجمن فرهنگی اقصی از‌‌ همان روزهای اول جنگ حسابی بانکی برای دریافت کمک‌های مردمی افتتاح کرد.

وی افزود که فعالان آفاق در مناطق مختلف در این کار خداپسندانه سهیم بودند و مردم را به ارائه کمک‌های مالی خود به ساکنان بی‌دفاع نوار غزه ترغیب می‌کردند.

از سوی دیگر، خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن خیر مقدم به هیات آفاق از کمک مالی این انجمن به مردم غزه در این شرایط سخت تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده قرار است این مبلغ در اختیار وزارت بهداشت فلسطین در غزه، جمعیت جانبازان «السلامه» و جمعیت دستان مهربان قرار گیرد.

در همین حال، جمعیت السلامه و وزارت بهداشت در غزه و جمعیت دستان مهربان با ارسال پیامی ضمن تشکر از کمک مالی انجمن فرهنگی آفاق، اعلام کردند که مبلغ مذکور صرف تامین دارو و لوازم پزشکی مورد نیاز در غزه خواهد شد.
پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا