خبر های جدید

تا دو ماه آینده در هفته ده هزار نفر در اثر ابتلا به ابولا کشته خواهند شد

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که هم‌اینک درصد کسانی که آلودگی آنها با ویروس ابولا منجر به مرگ‌شان می‌شود به ۷۰درصد افزایش پیدا کرده‌ است.
، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که انتظار می‌رود طی دو ماه آینده هر هفته ۱۰ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس ابولا در جهان رخ بدهد.
بر اساس این گزارش، این در حالی است که بنا بر اعلام این سازمان، تعداد موارد جدید ابتلا به ابولا در چهار هفته گذشته هزار مورد در هفته بوده است.
مقامات سازمان بهداشت جهانی همچنین اعلام کردند هم‌اینک درصد کسانی که آلودگی آنها با ویروس ابولا منجر به مرگ‌شان می‌شود به ۷۰درصد افزایش پیدا کرده‌ است.
یکی از کارکنان سازمان ملل متحد که در کشور آفریقایی لیبریا مبتلا به ابولا شده بود امروز (سه شنبه) در بیمارستان شهر لایپزیگ آلمان جان سپرده است.
این شهروند سودانی که در مأموریتی از سوی سازمان ملل به لیبریا رفته بود با وجود مراقبت‌های شدید پزشکی جان خود را از دست داده است.
هفته گذشته نیز دبیرکل سازمان ملل در نشست سالانه بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول در واشنگتن خواستار افزایش بیست برابری کمک‌های ارسالی به غرب آفریقا برای مبارزه با بیماری ابولا شده بود.
منبع: خبرگزاری موج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا