خبر های جدید

اخوان المسلمین مصر هم تبرئه “حسنی مبارک” را محکوم کرد

اخوان المسلمین مصر با صدور بیانیه ای حکم دادگاه قاهره در بی گناه شناختن حسنی مبارک رئیس جمهور برکنار شده مصر را محکوم کرد.حزب آزادی و عدالت که شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر است، با صدور بیانیه ای حکم دادگاه قاهره در تبرئه حسنی مبارک رئیس جمهور برکنار شده مصر را محکوم کرد.در این بیانیه اخوان از تمام گروه های انقلابی در مصر خواسته با کنار گذاشتن اختلافات با یکدیگر متحد شوند و حرکت انقلابی خود را ادامه دهند.

عضو حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین مصر گفت  حکم تبرئه حسنی مبارک نمی تواند انقلاب بیست و پنج ژانویه را از بین ببرد و انقلاب بیست و پنج ژانویه تا از بین بردن همه فاسدان و در صدر آنها حسنی مبارک و السیسی ادامه خواهد داشت.

محمد سودان دبیرکل روابط خارجی حزب آزادی و عدالت مصر گفت : مردم مصر امروز مراسم عزای مرگ دستگاه قضایی مصر را برپا کردند ، پس از این دیگر دستگاه قضایی به کشور بازنخواهد گشت و کار دستگاه قضایی مصر به پایان رسید. این حکم نمی تواند انقلاب بیست و پنج ژانویه را از بین ببرد ، انقلاب بیست و پنج ژانویه ادامه دارد تا همه فاسدان و در صدر آنها حسنی مبارک و السیسی از بین بروند. همه آنها زندگی سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی مصر را فاسد کرده اند و مردم مصر برابر آنها تسلیم نخواهند شد. مردم مصر در بیست و پنج ژانویه مانع ترس را شکستند و اجازه نخواهند داد این دیوار بار دیگر ایجاد شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا آماده باش و استقرار ارتش در روزهای پنجشنبه و جمعه مقدمه ای برای صدور این حکم بوده است یا نه ، گفت : این حضور نیروهای نظامی عادی نبود ، ما از سوم ژوئیه دو هزار و سیزده حضور نظامیان را شاهد بوده ایم اما این حضور گسترده را هیچ گاه ندیده بودیم و مشخص است که این اقدامی از پیش تعین شده بود تا این حکم برائت صادر شود. زمانی که حبیب العادلی از طریق یکی از شبکه های ماهواره ای با مردم صحبت کرد و اجازه داده شد حسنی مبارک با مردم صحبت کند همه مسائل روشن شد و دیدیم که قاضی آنها را محترمانه خطاب قرار می داد و جایگاهی سطح بالا برای آنها قائل شده بود.  همه این مسائل روشن می کند که این حکم از پیش مشخص شده بود و هر انسان عاقلی می توانست این را تشخیص دهد. این خائنان با هم برای اجرای این توطئه همدستی کرده بودند و این توطئه ای بر ضد مردم مصر و انقلاب مصر به شمار می رود. در این توطئه متاسفانه ارتش مصر ، پلیس و دستگاه قضایی نیز ایفای نقش کردند.

وی در پاسخ به اینکه شما در واقع معتقدید آنها و کسانی که در این توطئه دست داشته اند در حال حاضر زمام امور همه مراکز و دستگاههای امنیتی و قضایی را در اختیار دارند ، گفت : بله در واقع آنها با هم این توطئه را اجرا کردند. درحال حاضر این مسئله به احزاب سیاسی و جنبشهای اسلامی یا دیگر گروهها محدود نمی شود بلکه به همه مردم مصر و همه گروهها مربوط می شود که انقلاب بیست و پنج ژانویه آنها را دزدیده اند. معتقدم کسانی که در خصوص کودتای سی ژوئن ساکت نشسته بودند درحال حاضر این توطئه را درک کرده اند و بسیاری از آنها امروز به صف تظاهرکنندگان پیوسته اند و فهمیده اند که با این توطئه آنها و ما را فریب داده اند. همه مردم مصر باید بر ضد این خائنان که مصر و آروزها و مطالبات تک تک مردم مصر را فروخته اند قیام کنند. الان باید همه مردم مصر دست به دست هم برای نابودی این توطئه که بر ضد تمام مردم مصر است وارد عمل شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا