خبر های جدید

کارشناس آلمانی:نه اسلام بلکه غرب باید در رابطه خود با خشونت تجدید نظر بکند

کارشناس آلمانی:نه اسلام بلکه غرب باید در رابطه خود با خشونت تجدید نظر بکند

” Jürgen Todenhöfer ” کارشناس ترور در آلمان اعلام داشت : این نه اسلام بلکه جهان غرب است که بایستی در رابطه خود با خشونت تجدید نظر بکند.کارشناس آلمانی از افزایش اقدامات تروریستی روز افزون غرب را مسئول دانست.

” Jürgen Todenhöfer ” کارشناس آلمانی که برای جمع آوری اطلاعات در مورد کتاب داعش دیدارهایی در عراق و سوریه بعمل می آورد، ادعا کرد که غرب خیلی بیشتر از جهان اسلام بی رحمانه عمل می کند.وی ادعا کرد : موضع کشورهای غربی موجب بوجود آمدن ساختارهایی مانند القاعده و داعش گردیده است.

” ” Jürgen Todenhöfer ” در پاسخ به این سخنان آنگلا مرکل نخست وزیر آلمان که مسلمانان بایستی از ترور و خشونت فاصله بگیرند ” گفت : ولی آیا این غرب مسیحی نیست که باید از خشونت دوری کند ؟ مسئله نه در اسلام بلکه جنگ های ما نهفته است. اگر جنگهایی که غرب مسبب بروز آنها گردیده است نبود، تروریسم امروزی موجودیت نداشت.کارشناس ترور آلمانی اعلام داشت که آمریکا با ناشغال عراق موجب بوجود آمدن داعش و تشکلات قبل از آن گردید.

وی افزود : در طول ۲۰۰ سال اخیر هیچ کشور عربی غرب را مورد حمله قرار نداد. ولی غرب چندین بار به کشورهای اسلامی حمله ور شد. شبکه القاعده به رهبری بن لادن سه هزار و پانصد نفر را به قتل رساند. ولی جرج بوش تنها در جنگ عراق ۵۰۰ هزار نفر  را کشت.

کارشناس آلمانی ضمن اشاره به اینکه این ارقام نشان می دهد که غرب در قرن اخیر خیلی بی رحمانه تر عمل می کند تاکید نمود : این نه اسلام بلکه غرب است که باید در رابطه خود با خشونت تجدید نظر بکند.

منبع: صلاح الدین . نت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا