خبر های جدید

راشد الغنوشی : سوزاندن خلبان اردنی وحشیانه است و هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.

راشد الغنوشی : سوزاندن خلبان اردنی وحشیانه است و هیچ ارتباطی به اسلام ندارد.

تونس ـ قدس پرس

راشد الغنوشی دبیرکل جنبش ” النهضه ” تونس و عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمین به شدت سوزاندن معاذ الکساسبه خلبان اردنی را محکوم نموده و گفت : این کار وحشیانه بوده و دین اسلام از این وحشی گری ها و انجام دهندگانش بری است .

غنوشی در واکنش به آتش زدن خلبان اردنی اظهار داشت : این کار بخشی از وحشی گری – های داعش – است ، کار زشتی که مانند آن در تاریخ اسلام بی سابقه است ؛ چرا که فقط خداوند جبار است که – ستمگران و بدکاران – را با آتش کیفر می دهد ، بنا بر این ما ناگزیریم این “عمل وحشیانه” را محکوم نماییم .
این رهبر بلند آوازه اسلامی با انکار این ادعا که گویا چنین کارهایی به سود اسلام است خاطرنشان نمود : خدمت به اسلام در سایه و قالب کارهای وحشیانه ممکن نیست ؛ پس بر ما لازم است مردم را با راستی های دین اسلام که عبارت است از مهر و عدل و دادگری بیش از پیش آشنا نماییم ؛ تا مبادا چنین اعمالی به آن دین رحمت منتسب شود ؛ در حالی که اسلام از این گونه افراد و وحشی گری هایشان مبرّا ست .
غنوشی در پایان خواستار مقابله با این وحشی گری شد و توصیه نمود: این کار تنها از طریق خشکاندن و نابود کردن پیش زمینه های بروز این کارهای زشت و درنده خویانه ، چه فکری و چه سیاسی امکان پذیر است و بس .
منبع : سایت العربی ۲۱

http://arabi21.com/story/807952/الغنوشی-حرق-الطیار-الأردنی-عمل-وحشی-لا-علاقه-له-بالإسلام#tag_77199

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا