خبر های جدید

اتحادیه اردنی دهها شرکت مرتبط با اسراییل را تحریم کرد

اتحادیه اردنی دهها شرکت مرتبط با اسراییل را تحریم کرد

این اتحادیه از وارد کردن این شرکت ها در لیست سیاه، به عنوان ابزاری برای توقف فعالیت هایشان با رژیم صهیونیستی استفاده می کند. این اقدامات معمولا به دلیل افزایش آگاهی اردنی ها و حمایت از تحریم این شرکت ها اجرا می شود. “مناف مجلی” رییس اتحادیه اردنی ضد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که هشت شرکت تجاری اردنی و ۴۰ شرکت بین المللی دیگر به لیست شرکت های تحریم شده توسط “کمپین ضدعادی سازی” اضافه شده است.

بنابر این گزارش ها مجلی اظهار کرده است که این هشت شرکت در رابطه با واردات و صادرات محصولات کشاورزی از اردن به سرزمین های اشغالی و برعکس فعال هستند.این اتحادیه از وارد کردن این شرکت ها در لیست سیاه، به عنوان ابزاری برای توقف فعالیت هایشان با رژیم صهیونیستی استفاده می کند. این اقدامات معمولا به دلیل افزایش آگاهی اردنی ها و حمایت از تحریم این شرکت ها اجرا می شود.

همچنین ۴۰ شرکت بین المللی تحریم شده نیز از شرکت های مهم اقتصادی که در سرزمین های اشغالی مشارکت دارند محسوب می شوند و به همین دلیل مجلی خواستار تحریم آنها شده است.وی در ادامه گفت که برخی از شرکت های صهیونیستی با تقلب و به اسم محصولات فلسطینی و یا اروپایی اقدام به وارد کردن محصولات خود به اردن کرده اند. با وجود اینکه وزارت کشاورزی اردن هرگونه واردات محصولات اسراییلی را به بازارهای داخلی اردن رد کرده است ولی اتحادیه ضد عادی سازی تاکید دارد میوه های اسراییلی از طریق بنادر اروپایی به اردن قاچاق می شوند.

منبع: خبرگزاری قدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا