خبر های جدید

تولید اولین جانماز ارگونومیک با استفاده از فناوری فضایی

تولید اولین جانماز ارگونومیک با استفاده از فناوری فضایی

کارآفرین مسلمان و متخصص در فنانوری فضایی، اولین مدل جانماز فیزیولوژیک و ارگونومیک را تولید کرد. این جانماز با استفاده از اجزا و مؤلفه‌های برگرفته از فناوری فضایی و با دقت و ظرافت طراحی شده است. نادر صبری، مخترع این جانماز می‌گوید: این جانماز به صورت موفقیت‌آمیزی به افرادی که از درد زانو و مفاصل، خستگی، خشکی عضلات و انرژی پایین رنج می‌برند، کمک و ساختار عضلانی اسکلتی بدن را تقویت می‌کند.
صبری، مسلمان کانادایی که اصالتاً عرب است، مدافع پرشور ترغیب جوانان به کارآفرینی از طریق طرح ابتکاری get2space.com است. صبری با تولید این جانماز که «تایم‌زد۵»(TIMEZ5) نام دارد به یک پیشرو در بازار ۲ میلیارد دلاری سبک زندگی اسلامی تبدیل شده است.
وی می‌گوید: این جانماز پس از سال‌ها تحقیق و توسعه فناورانه و پژوهش عمیق در بازار اسلامی تولید شد. من پس از اینکه پیرمردی را دیدم که با داشتن درد جسمانی نماز می‌خواند، به فکر ساخت یک جانماز ارگونومیک افتادم. در حال حاضر شرکت TIMEZ5 صبری یکی از معدود شرکت‌های نوآور است که در زمینه سلامت و سبک زندگی اسلامی فعالیت می‌کند.
این نهاد اولین شرکت اسلامی فعال در زمینه استفاده از فناوری فضایی است که از سوی ناسا(سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا) به رسمیت شناخته شده و مجوز گرفته است و ناسا بر تولیداتش نظارت می‌کند. همچنین شرکت صبری چهل و سومین شرکت در تاریخ است که از سوی ناسا مجوز گرفته است.وی می‌گوید: ما در حال کمک به شکل‌دهی و رهبری نسل جدیدی از مخترعان و نوآوران مسلمان هستیم. صبری با موفقیت در اولین پروژه خود در استفاده از فناوری فضایی، در رؤیای اختراعات بیشتر در راستای ارتقای سبک زندگی اسلامی است.

منبع: ایکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا