خبر های جدید

قرضاوی: مصر به «زندانی بزرگ» تبدیل شده است

قرضاوی: مصر به «زندانی بزرگ» تبدیل شده است

به گزارش میدان ۷۲به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، دکتر یوسف القرضاوی بار دیگر با حمله علیه رهبران مصر، این کشور را «زندان بزرگ» توصیف کرد.

در همین رابطه منابع مصری گزارش دادند که صبح امروز جمعه همزمان با دعوت جماعت اخوان المسلمین برای برگزاری تظاهرات در دومین سالروز اقدام ارتش علیه هواداران محمد مرسی در میادین رابعه العدویه و النهضه که طی آن صدها نفر کشته شدند، خودروهای زرهی و اطفاء حریق به منظور مقابله با هر گونه درگیری در میادین قاهره استقرار یافتند.

همچنین نیروهای امنیتی در سراسر مصر به خصوص اطراف موسسات دولتی و ساختمان مجلس الشعب مستقر شده اند.

بر اساس این گزارش، میدان التحریر نماد انقلاب مردم مصر نیز صبح امروز شاهد حضور گسترده نیروهای امنیتی در ورودی های این میدان است و نیروهای پلیس نیز در اطراف موزه مصر و نیروهای امنیت مرکزی و خودروهای زرهی و نفربر نیز در نزدیکی میدان عبدالمنعم ریاض استقرار دارند.

همچنین ۴ خودروی زرهی ضد شورش و ۳ خودروی نفربر نیز برای مقابله با هر گونه تظاهرات احتمالی در اطراف کلیسای قصر الدوباره در مجاورت میدان التحریر مستقر شده اند.

از سوی دیگر همزمان با فراخوان جماعت اخوان المسلمین برای برگزاری تظاهرات امروز جمعه، نیروهای امنیتی برای حفاظت از مناطق حیاتی سوئز از جمله ورودی جنوبی کانال سوئز و تونل شهید احمد حمدی به حالت آماده باش درآمدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا