خبر های جدید

مساوات و احترام اسلام به انسانیت؛ عامل تشرف ۲۵۰ هندو به اسلام

مساوات و احترام اسلام به انسانیت؛ عامل تشرف ۲۵۰ هندو به اسلام

۲۵۰ شهروند هندو، احترام به حقوق انسانی و برابری در اسلام، مراعات حقوق افراد و اعطای حقوق به مستحقان را از عوامل اصلی تشرف خود به دین مبین اسلام دانستند.  اخیراً ۲۵۰ هندو در شهر «دهلی نو»، پایتخت هند به دین مبین اسلام مشرف شدند.
آنان سبب گرایش خود را به اسلام را احترام به حقوق انسانی، برابری و اعطای حقوق به مستحقان در تعالیم و آموزه‌های اسلامی عنوان کردند. این تازه‌مسلمانان هندو، قبل از تشرف به اسلام از مشکلات عدیده‌ای مانند عدم مساوات، تجاوز به زنان و دختران و غصب سرزمین‌های خود توسط قبایل بزرگ هندو در منطقه‌ «حصار» ایالت «هاریانا»ی این کشور رنج می‌برند.

این تازه‌مسلمانان فریاد عدالت‌خواهی خود را علیه این جرایم و جنایتکاران بلند کرده و از «منوهر لال ختر»، ریاست ایالت هاریانا خواستند که اقدامات لازم را در این باره انجام دهد؛ اما جوابی دریافت نکردند. آن‌ها سپس در ماه مارس ۲۰۱۴(اسفند ۹۲) به دهلی نو، پایتخت هند مهاجرت کردند و تظاهرات بزرگی را بر ضد جنایتکاران انجام داده و خواستار حفاظت زنان، دختران و زمین‌هایشان شدند؛ اما این تظاهرات نیز هیچ سودی برایشان در بر نداشت و هیچیک از رهبران هند پاسخگوی آن‌ها نشد.

منبع: ایکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا