خبر های جدید

حمله هوایی اسراییل به غزه

حمله هوایی اسراییل به غزه

براساس اظهارات شاهدان عینی، جنگنده‌های ارتش اسرائیل، مقر آموزش نظامی گردانهای عزالدین قسام، شاخه مسلح حماس در شمال غزه را هدف حمله قرار داد. در حالی که این حمله باعث وارد آمدن خسارت به ساختمان های اطراف محل انفجار شده است، اما خوشبختانه کشته و یا زخمی ای برجای ننهاد.

گفته می شود پرواز جنگنده های اسرائیل بر فراز آسمان غزه بصورت متناوب همچنان ادامه دارد. ارتش اسرائیل اعلام کرده بود که سه خمپاره از نوار غزه به شهر اشکلون واقع در جنوب این کشور پرتاب شده است که این حادثه  نیز کشته و یا زخمی ای در برنداشت.

اسرائیل همچنین اعلام کرده بود که گروه های فلسطینی از نوار غزه به شهرک سدروت واقع در جنوب اسرائیل خمپاره پرتاب کرده اند که این خمپاره به یک خانه در شهرک مذکور اصابت کرده است.

هیچ بیانیه ای ازسوی گروههای فلسطینی در مورد این حملات منتشر نشده است.

اسرائیل پیشتر به دنبال افزایش تنش و درگیری در قدس و مسجدالاقصی، یک سامانه ضد موشکی موسوم به گنبد آهنین را در شهر آشدود در نزدیکی نوار غزه با هدف مقابله با حملات موشکی و خمپاره ای احتمالی فلسطینیان را نصب کرده بود.

در تحولی دیگر کشتی های موشک انداز ارتش اسرائیل قایق های ماهیگیران فسطینی در ساحل غزه را به رگبار بستند.

شاهدان عینی به خبرنگار آناتولی گفتند که کشتیهای موشک انداز اسرائیل در شهرک بیت لاهیا در شمال غزه به ماهیگیران فلسطینی  که در حال صید ماهی بودند با مسسل تیراندازی کردند که این حادثه کسی کشته و یا زخمی نشده است.

منبع: تی آر تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا