خبر های جدید

رژیم صهیونیستی مسابقات قرآن و حدیث نبوی برگزار می‌کند!

 رژیم صهیونیستی مسابقات قرآن و حدیث نبوی برگزار می‌کند!

رادیو عرب‌زبان «صدای اسرائیل» در نظر دارد روز پنجشبه، ۱۶ مهرماه، مسابقه‌ای در زمینه شناخت قرآن، حدیث نبوی، دین و تاریخ اسلامی و تمدن عربی برگزار کند.  در حالی که حملات اخیر و مکرر اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی به‌عنوان قبله نخست مسلمانان خشم و انزجار امت اسلام را در پی داشته است، رادیو عرب‌زبان «صوت اسرائیل»(صدای اسرائیل) دیروز، ۱۳ مهرماه، اعلام کرد: روز پنجشنبه ۱۶ مهرماه مسابقاتی در زمینه شناخت قرآن، حدیث نبوی، دین و تاریخ اسلام و تمدن عربی برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه این رادیو، مرحله نهایی این مسابقات قرآنی قرار است در مسجد «الجزار» شهر «عکا» که از قدیمی‌ترین شهرهای تاریخی فلسطین است، برگزار شود. این شهر تاریخی پس از اشغال فلسطین جزء اسرائیل قرار گرفت. به زعم شبکه رادیویی صدای اسرائیل، مسابقات «شناخت قرآن، حدیث نبوی، دین و تاریخ اسلام و تمدن عربی» با حضور رؤسای شوراهای محلی، چهره‌های معروف و سرشناس دینی و شخصیت‌های معتبر برگزار خواهد شد.

قرار است، در مرحله فینال این مسابقات که پنجشنبه ۱۶ مهرماه برگزار خواهد شد، ۴ متسابق راه‌یافته به این مرحله با هم رقابت کنند. این متسابقین پیش از این در دوره‌های آمادگی ماه مبارک رمضان این رادیو شرکت کرده و حائز رتبه‌های برتر شده بودند.

گفتنی است، رادیو عرب‌زبان صدای اسرائیل مسابقات «شناخت قرآن، حدیث نبوی، دین و تاریخ اسلام و تمدن عربی» را با همکاری وزارت آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی و بخش مذاهب و فرقه‌های وزارت (کشور) اسرائیل برگزار می‌کند.

http://www.iqna.ir/fa/News/3382156

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا