خبر های جدید

تهدیدات اسرائیل مانع حمایت ما از مسجدالاقصی نمی‌شود

شیخ رائد صلاح:
تهدیدات اسرائیل مانع حمایت ما از مسجدالاقصی نمی‌شود

رئیس جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی که به ۱۱ ماه حبس از سوی دادگاه رژیم صهیونیستی محکوم شده است، تصریح کرد: با وجود تهدیدات اسرائیل به دفاع از مسجدالاقصی پایبند خواهیم ماند.
شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی تأکید کرد: با وجود تهدیدات دائمی به حبس، ما همچنان بر روی اصول خود و در رأس آنها حفاظت از قدس و مسجد مبارک الاقصی به عنوان حقی کاملا اسلامی، عربی و فلسطینی خواهیم ایستاد.
وی در ادامه تأکید کرد: مسجدالاقصی حقی کاملا اسلامی، عربی فلسطینی است و موجودیت اسرائیل در این سرزمین باطل و غیرقانونی است و به زودی به پایان خواهد رسید.
شیخ رائد صلاح بیان کرد: ما تا جان در بدن داریم بر روی عهد و پیمان خود خواهیم ایستاد و تهدیدات رژیم صهیونیستی و تمامی مقامات نظامی، امنیتی و سیاسی آن نیز نمی‌تواند باعث ترس و هراس ما شود، بلکه همچنان به راه خود ادامه خواهیم داد و تا روز قیامت در سنگر دفاع از قدس و مسجدالاقصی خواهیم ماند.
رئیس جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در ادامه با اشاره به توافقات صورت‌گرفته درباره مسجدالاقصی که اخیرا جان کری، وزیر خارجه آمریکا از آنها خبر داد، عنوان کرد: جان کری، وزیرخارجه آمریکا سعی در مشروعیت‌بخشی غیرقانونی بر اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن به مسجد مبارک الاقصی را دارد.
وی افزود: کری می‌خواهد حق طبیعی ما در دفاع از قدس و مسجد مبارک الاقصی را سلب کرده و گاهی از آن به نام تروریسم و گاهی هم اقدام تحریک‌آمیز و تنش‌زا یاد کند.
وی افزود: ما به کری و اطرافیان وی می‌گوییم که مسجدالاقصی متعلق به ماست و هر سنگ آن حق ابدی ما خواهد بود و به یاری خداوند تمامی این تفاهمات دامان خود وی را خواهد گرفت و ما همچنان به عهد خود با قدس و مسجدالاقصی پایبند خواهیم بود.
دادگاه رژیم صهیونیستی، شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین در سرزمین‌های اشغالی به ۱۱ ماه حبس محکوم کرد.

http://www.iqna.ir/fa/News/3405117

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا