خبر های جدید

دو سیاستمدار آلمانی خواستار حذف نمادهای اسلامی از این کشور شدند

دو سیاستمدار آلمانی خواستار حذف نمادهای اسلامی از این کشور شدند

دو سیاستمدار افراط‌گرای آلمانی ضمن اعلام اینکه اسلام با قانون اساسی این کشور هماهنگی ندارد، خواستار از بین رفتن نمادهای اسلامی در این کشور شدند. حزب راست‌گرای افراطی آلترناتیو برای آلمان (AfD) قصد دارد به وضوح سیاست‌های ضد اسلامی را در برنامه‌های این حزب قرار دهد.

«بئاتریس فون اشتروخ» و «الکساندر گاولند» از اعضای این حزب امروز به روزنامه «فرانکفورتر‌آلگماینه» گفتند: «اسلام ایدئولوژی سیاسی دارد که با قانون اساسی هماهنگی ندارد.»

نمایندگان این حزب در جریان نشست حزبی در اشتوتگارت درباره سیاست‌های ضد اسلامی، از جمله اینکه نمادهای اسلام هم باید از ملاءعام برداشته شود، توافق کردند. اشتروخ گفت: «ما با وجود گلدسته‌های مساجد و موذن‌ها و نیز پوشاندن کامل صورت مخالفت هستیم.»

وی با تاکید بر اینکه آلمان نمی‌تواند وطنی برای اسلام باشد افزود: «بسیاری از مسلمانان به آلمان تعلق دارند اما اسلام به این کشور تعلق ندارد.» این حزب خواستار کنترل شدید و در صورت لزوم تعطیلی مدارس قرآنی و مساجد شده است.

پیش از این هم «فراوکه پتری» رئیس‌ این حزب در پی بالا گرفتن بحران مهاجران در اروپا خواستار استفاده از سلاح برای مهار مهاجران ورودی به آلمان شده بود که واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا