خبر های جدید

اعلام همبستگی نمایندگان احزاب سیاسی ترکیه با هموطنان در حمایت از دموکراسی

اعلام همبستگی نمایندگان احزاب سیاسی ترکیه با هموطنان در حمایت از دموکراسی

نمایندگان احزاب سیاسی ترکیه در آمریکا با اعلام همبستگی با هموطنانشان در دفاع از دموکراسی، افزودند وظایف خود را برای آگاهی افکار عمومی آمریکا درباره اقدام کودتای نافرجام گروه تروریستی فتح الله گولن و مجازات عوامل آن ادامه می‌دهند.

نمایندگان احزاب عدالت و توسعه، جمهوری خلق و حزب حرکت ملی ترکیه با انتشار بیانیه ای مشترک، با اعلام همبستگی با هموطنان خود در دفاع از دموکراسی، افزودند: وظایف خود را برای آگاهی افکار عمومی آمریکا از اقدام کودتای نافرجام و خونین ۱۵ ژوئیه گروه تروریستی فتح الله گولن و مجازات عوامل آن ادامه می‌دهند.

در این بیانیه که توسط لونت علی یلماز، یورتر اوزجان و عادل ییغیت‌ار به نمایندگی از طرف این احزاب منتشر شد، از مردم ترکیه که مانع اقدام کودتا شدند، قدردانی شده است.

نمایندگان احزاب سیاسی ترکیه در آمریکا با بیان این که ترک‌های مقیم آمریکا هر چند دور ازکشور خود هستند، همبستگی خود را با هموطنانشان اعلام و مبارزه مردم کشورشان را با افتخار دنبال می‌کنند، بیان کردند: ”موفقیت مردم ترکیه در مقابل خائنانی که اقدام به کودتا کردند، برای نشان دادن دموکراسی ریشه‌دار در کشور و توسعه آن حائز اهمیت است. این رفتار و زبان مشترک، دموکراسی و اراده ملت را بیشتر تقویت خواهد کرد”.

منبع: آناتولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا