خبر های جدید

اخوان المسلمین به امریکا اجازه دخالت نخواهیم داد

اخوان المسلمیناخوان المسلمین به امریکا اجازه دخالت نخواهیم داد

عضو جنبش عدالت و آزادی جوانان مصر با تاکید بر این که اجازه اجرای نقشه آمریکا را در این کشور نخواهیم داد؛ گفت: مردم مصر هرگز نخواهد گذاشت که آمریکا رژیم کنونی به سرکردگی حسنی مبارک را در قدرت باقی نگه دارد و تنها برخی چهره های آن را برای دور زدن مطالبات مردم تغییر دهد.

 آریا: به نقل از شبکه خبری العالم ،"وسام عطا" روز جمعه اظهار داشت: رژیم مبارک برای جلوگیری از مشارکت مردم در تظاهرات گسترده و میلیونی امروز به همه ابزارهای جنگ روانی متوسل شده اما در این راه شکست خورده است چرا که همانند دیروز بر شمار تظاهرات مردمی افزوده خواهد شد و ما شاهد اوج خروش مردم خواهیم بود.

 وی افزود: مردم همانند هفته گذشته همه تدابیر احتیاطی لازم را برای مقابله با هرگونه اقدامات مزدوران مبارک و نیروهای امنیتی آن اتخاذ کرده اند و اینگونه اقدامات نظام مبارک با پایداری تظاهرات کنندگان شکست خواهد خورد.

 عطا از موضعگیری دوگانه آمریکا در برخورد با انقلاب مردمی مصر انتقاد کرد و گفت: دولت آمریکا تلاش می کند که از طریق به اصطلاح انتقال منظم قدرت، رژیم کنونی را بر سرکار نگه دارد و فقط برخی چهره های آن را برای دور زدن خواست و اراده مردم مصر تغییر دهد اما این امر با توجه به هوشیاری و بیداری ملت مصر هرگز بوقوع نخواهد پیوست.

وی بر لزوم تغییر رژیم کنونی مصر و ایجاد نظام نوینی در این کشور تاکید کرد و گفت: نظام جدید باید در راستای تحقق انتظارات مردم برای رسیدن به آزادی و زندگی شرافتمندانه در سایه نهادهای قانونی و نظارتی شکل گیرد و از خواسته ها و منافع فردی و گروهی یک طبقه خاص – آنطور که در رژیم کنونی دیده می شود- متاثر نشود.

برگرفته از آریا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا