خبر های جدید

نگرانی دانش آموزان مسلمان فرانسه ازدادن وعده های غذایی حرام در مدارس این کشوربعد از پیروزی حزب افراطی

نگرانی دانش آموزان مسلمان فرانسه ازدادن وعده های غذایی حرام در مدارس این کشوربعد از پیروزی حزب افراطی

« مارین لوبان» رهبر حزب جبهه ملی افراطی فرانسه روز جمعه اعلام کرد که حزب در صورت پیروزی ، در نظر دارد مدارس را از دادن وعده های غذایی حلال برای دانش آموزان مسلمان منع نماید.
به گزارش ادیان نیوز، به نقل از پایگاه الاهرام، با وجود ان که قوانین کمونیستی کشور فرانسه، از امور عقیدتی گروه های مختلف جامعه حمایت می کند، اما مسایل مربوط به جمعیت ۵ میلیون نفری مسلمانان گسترش زیادی به خود گرفت.
لوبان در گفت و گوی خبری با رادیوی فرانسوی آر. تی .ال بیان کرد: نمی توانیم خواسته های دینی دانش آموزان را در وعده های غذایی مدارس برآورده کنیم، زیرا نمی توان دین را وارد تمام مسایل عمومی کرد، این یک قانون است.
حزب جبهه ملی فرانسه از وجود مهاجران  و افزایش روز افزون تاثیر اسلام در زندگی عمومی  و روزمره فرانسه ناراضی است .
افزایش فروشگاه های گوشت حلال در فرانسه و تقاضای مدارس برای جایگزین کردن گوشت مرغ و گاو به جای گوشت خوک برای استفاده دانش آموزان مسلمانان باعث افزایش نارضایتی و ناراحتی حزب افراطی مذکور شد و اعلام نمود که در صورت پیروزی نهایی برخورد شدید خواهد کرد.
و از آن جا که حزب در ۱۱ شهر فرانسه به موفقیت های چشم گیری دست یافت، این مساله لوبان را بر آن داشت تا اعلام نماید که حزب جبهه ملی بعد از حزب اشتراکی حاکم، بزرگ ترین و قوی ترین حزب فرانسه است که انتظار می رود در انتخابات ماه آینده پارلمان به نتایج مثبتی دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا