خبر های جدید

اخوان المسلمین خطرناکتر از مسئله هسته ای برای اسرائیل

اخوان المسلمین خطرناکتر از مسئله هسته ای برای اسرائیل

 

مسئولان سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی "موساد" و کارشناسان نظایم و تحلیلگران مسائل استراتژیک این رژیم نسبت به خطر جماعت اخوان المسلمین مصر برای امنیت ملی "اسرائیل" هشدار دادند.

 

به گزارش نوگرا به نقل از روزنامه عبری زبان "اورشلیم پست"، فرماندهان سازمان موساد و در راس آنها ژنرال "شویتای شاویت" رئیس اسبق موساد و فرماندهان نظامی و تحلیلگران مسائل استراتژیک که از جمله آنها می توان به دکتر "حاییم آسا" مشاور سیاسی اسحاق رابین نخست وزیر اسبق دولت عبری اشاره کرد، تاکید دارند که جماعت اخوان المسلمین مصر برای رژیم صهیونیستی خطرناکتر از مساله هسته ای ایران است.

 

مراجع و شخصیت های صهیونیستی مذکور خاطر نشان کرده اند در صورتی که این جماعت بتواند پس از سقوط رژیم حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر، قدرت را در این کشور به دست بگیرد، خطری به مراتب فراتر و خطرناکتر از مساله هسته ای ایران خواهند شد.

 

طرف های مذکور با هشدار نسبت به خطر جماعت اخوان المسلمین مصر برای امنیت رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که جماعت اخوان سعی در به دست گرفتن قدرت در مصر و تشکیل کشور اسلامی مبتنی بر شریعت در مصر را دارد و بی شک چنین کشوری درصدد نابودی کشور یهودی صهیونیستی در "اسرائیل" برخواهد آمد.

 

فرماندهان موساد و تحلیلگران مسائل استراتژیک در اسرائیل همچنین تاکید کردند که جماعت اخوان فرصت به دست گرفتن قدرت در مصر را دارد؛ چرا که قویترین جماعت سیاسی سازمان یافته در مصر به شمار می رود که سابقه چندین دهه فعالیت سیاسی دارد و در نتیجه همین فعالیت های خود، یک حزب رسمی در مصر تاسیس کرد. منابع مذکور افزودند که پس از سقوط رژیم مبارک و نهادهای پلیسی وابسته به آن که سیاست سرکوب و شکنجه اعضای این جماعت در زندان ها را دنبال می کردند، اخوان المسلمین قدرت زیادی گرفته است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا