خبر های جدید

خواننده زن مالزیایی به اسلام گروید

خواننده زن مالزیایی به اسلام گروید

یک خواننده زن مالزیایی به طور رسمی اعلام کرد مسلمان شده است. این خواننده پاپ اهل مالزی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد به دین اسلام گرویده است، خانم استیسی که از خوانندگان معروف پاپ در مالزی است در این کنفرانس به شایعات در مورد پیوستن به دین مبین اسلام پایان داد و گفت من بسیار خوشحالم چرا که بالاخره مسلمان شدم.

این برنده آکادمی موسیقی پس از اعلام رسمی گرویدن به دین اسلام به همه شایعات در مورد خود پایان داد چرا که پیش از این ویدئویی از او در حال خواندن شهادتین منتشر شده بود که تکذیب یا تائید نشده بود. استیسی پس از ادای رسمی شهادتین در مرکز ثبت منطقه جوهور در مالزی نام اسلامی ام شیخه استیسی بنت انام را برای خود برگزید.

این ستاره ۲۵ ساله موسیقی پاپ اظهار امیدواری کرده طرفدارانش او را در مورد گرایش به اسلام به چالش نکشند. او گفته من پیش از این مسیحی بودم و به آن افتخار می کردم اما گرویدن به اسلام کاری قلبی بوده و من عاشق اسلام شده ام و آمادگی دارم با تمام قلبم آن را پذیرا باشم؛ امیدوارم همه به این احساس من احترام بگذارند و من را سرزنش نکنند.

او شایعات در مورد آشنایی با آکیم احمد از خوانندگان و بازیگران مسلمان و مسلمان شدن به خاطر او را تکذیب کرد و گفت ما فعلا برنامه ای برای ازدواج نداریم اما من به خاطر او مسلمان نشده ام. استیسی گفته مسلمان شدن یک مسئولیت عظیم است و نمی توان به سبب به دست آوردن کسی تن به این مسوولیت بزرگ سپرد.

۶۰درصد از جمعیت ۲۶ میلیونی مالزی مسلمان هستند.

منبع: onislam

www.fa.shafaqna.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا