خبر های جدید

وحشی گری گروهک آنتی بالاکا

وحشی گری گروهک آنتی بالاکا

دهکده «گوین» در جنوبی غربی آفریقای مرکزی در بی رحمانه ترین حالت ممکن و در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر، هدف کشتار وحشیانه مسلمانان به دست گروهک افراطی «آنتی بالاکا» قرار گرفت.
به گزارش واحد مرکزی خبر از پرتوریا، شبه نظامیان افراطی «آنتی بالاکا» در تازه ترین اقدام خشونت بار خود با حمله به این روستای کوچک مسلمان نشین، بطرز وحشیانه ای هفتاد نفر از مردان، زنان و کودکان ساکن در این دهکده را قتل عام کردند.
شبه نظامیان آنتی بالاکا پس از دستگیری مسلمانان آنها را روی زمین خواباندند و همه را به رگبار بستند و به آنهایی هم که زخمی شده بودن تیر خلاص زدند.
«مانوئل فانتن» مدیرمنطقه ای یونیسف در آفریقای مرکزی هم گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ کودک درخشونت های آفریقای مرکزی جان خود را از دست داده اند.
شبه نظامیان آنتی بالاکا در آفریقای مرکزی خود را «آزاد کننده» می نامند؛ آنها با طلسم هایی که به تنشان آویخته اند کاملا قابل شناسایی هستند.
یکی از اعضاء این گروه افراطی مسیحی می گوید: این طلسمی که بر گردن دوستم آویزان است طلسم تیر کلاشینکف است یعنی شما اگر به او شلیک کنید تیر وارد بدن دوستم نمی شود چون طلسم آنرا بر گردن دارد.
رییس جمهور موقت آفریقای مرکزی هم در جمع خبرنگاران گفت: شبه نظامیان مسیحی آنتی بالاکا از ما دستور نمی گیرند و در این زمینه و مهار آنها باید از فرانسه و اتحادیه اروپا کمک بگیریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا