خبر های جدید

دیدار هیأتی از اعضای دفتر مرکزی جماعت دعوت و اصلاح با مدیر نمازخانه پونک

دیدار هیأتی از اعضای دفتر مرکزی جماعت دعوت و اصلاح با مدیر نمازخانه پونک

تهران-پایگاه اطلاع رسانی اصلاح

دیدار هیأتی از اعضای دفتر مرکزی جماعت دعوت و اصلاح ایران با نماینده‌ی مولوی عبدالحمید در تهران

صبح امروز یکشنبه، ۱۱ مرداد ماه هیأتی سه نفره از اعضای دفتر مرکزی جماعت دعوت و اصلاح ایران، در محل نمازخانه پونک با مولوی عبیداله موسی‌زاده، مدیر نمازخانه و نماینده جناب مولوی عبدالحمید در تهران دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار که آقایان جمال اسماعیلی، احمد فلاحی و لقمان ستوده حضور داشتند مراتب تأسف و همدردی جماعت دعوت و اصلاح ایران نسبت به رویداد ناخوشایند آخر هفته گذشته که منجر به تخریب بخش‌هایی از ساختمان نمازخانه شده است به اطلاع آقای موسی‌زاده رسانده شد.

در ادامه، گزارشی از شرح ماوقع برای هیأت بازگو شد و طرفین راه‌حل‌های ممکن برای پیگیری موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دادند و ابراز امیدواری کردند که با تدبیر و خویشتنداری متولیان مکان و انعطاف مسؤولان شهرداری و سایر ارگان‌های ذیربط، زمینه‌ی از سرگیری فعالیت‌های این مکان عبادی فراهم شود.

گفتنی است، از حدود ۱۵ سال پیش مکان‌هایی توسط جماعت دعوت و اصلاح ایران برای اقامه‌ی شعائر دینی اهل سنت در چند نقطه‌ی تهران و حومه دایر شده‌است که بعد‌ها مکان‌های دیگری از جمله نمازخانه‌ی پونک با اشراف جناب مولوی عبدالحمید فعالیت خود را آغاز نمود. مجموعه‌ مکان‌های یاد شده، در برهه‌هایی از زمان، با مشکلاتی از سوی شهرداری و نهادهای دیگر مواجه شده‌اند که در بیشتر موارد، با پیگیری‌ها و رایزنی‌ها در جهت رفع مشکلات و زدودن حساسیت‌ها به نتیجه رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا