جواناندعوت و داعیمطالب جدیدمقالات

دین «انسانیت» چه دینی می باشد؟ و ادعای انسانیت چرا؟

دین «انسانیت» چه دینی می باشد؟ و ادعای انسانیت چرا؟

نویسنده: مراد یوسفی

معمولا بی خدایان ادعا می کنند، ما اسلام و دیگر ادیان را کنار گذاشته ایم ودین «انسانیت» را برگزیده ایم.

وقتی می گوییم این دین چه مشخصاتی دارد؟ می گویند کمک به همنوع! علم و تحقیقات ! صلح و احترام به عقاید! و…. ولی آیا واقعا این گونه است؟ برای پاسخ به این سوال، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

ما در یک تقسیم بندی کلی، انسان و حیوان را متضاد همدیگر میدانیم، لذا اگر یک عمل غیر انسانی ببینیم می گوییم این عمل حیوانی می باشد، یا می گوییم این کار انسان نیست و بیشک کار حیوانات است و .. تقریبا این میل به انسانیت در بین همه ی انسانها وجود دارد، اصلا این یک امر فطری است، همه از خوبی ها خوششان می آید و از بدیها بیزارند؟

اما جالب است بدانیم واژه ی «انسانیت» ادعا شده توسط بی خدایان در تضاد با واژه ی «حیوانیت» نیست. بلکه انسانیت آنها در تضاد و مخالفت با

«خداپرستی» است. وگرنه چه کسی دنباله رو انسانیت نیست! رسالت همین اسلام ما چیست؟ اگر به مقاصد آن نگاه می کنیم دقیقا احیای واقعی عبارت انسانیت میباشد.

اما همان گونه که ذکر شد، آنها انسانیت را انتخاب نکرده اند که از رفتارهای حیوانی دوری گزینند، بلکه انسانیت آنها به معنای «انسان پرستی، علوم تجربی پرستی» و کوچ کردن از محدوده ی خداپرستی میباشد.

آیا دین جدید آنها سراسر خوبی و احترام به عقاید و فداکاری و… است؟ با ذکر چند مثال ببینیم آیا این کلمه زیبا و این آرمان والا (انسانی معرفی شده توسط بی خدایان) در باطن هم این گونه است؟

تذکر:

تمام مواردی که از آن به خوبی و خدمت به بشریت یاد می کنند، در اسلام مبارک هم وجود دارد و تصور نفرمایید چیز جدیدی ارائه داده اند، (به تمام اشکالاتی که به احکام و جهان بینی اسلام وارد می کنند هم پاسخ داده ایم، و تصور نفرمایید تا یک اشکال ذکر کردند، مثلا بحث برده داری و مرتد و… پس حرف آنها درست است و دین ما از انسانیت تهی می شود).

اتمام این موارد در دین انسانیت وجود دارد:

  1. در دین انسانیت اگر یک انسان باسگ، موبایل، ماریا قورباغه اش ازدواج کند هیچ اشکالی ندارد! |

٢. در دین انسانیت اگر یک انسان با مادرش رابطه ی جنسی برقرار کند به شرطی که هر دو طرف راضی باشند هیچ اشکالی وجود ندارد؟

٣. در دین انسانیت اگر یک انسان معلم مرد باشد و به دانش آموزش تجاوز کند به شرطی که به او آسیب نرساند هیچ اشکالی وجود ندارد!

  1. در دین انسانیت اگر یک انسان، گوشت سگ، تمساح یاخون بخورد هیچ اشکالی ندارد، به کسی چه مربوط است؟!
  2. در دین انسانیت اگر یک انسان شراب بخورد و قماربازی بکند هیچ اشکالی ندارد و به خودش مربوط است!
  3. در دین انسانیت اگر یک انسان شیطان را بپرستد و دختران باکره را برای شیطان قربانی کند هیچ اشکالی ندارد! به هرحال مرام آزاد است!

کافیست یا باز هم بنویسم؟

.۷ در دین انسانیت اگر یک انسان هر عقیده ای که دلش خواست به مردم منتقل کند (به شرطی که در دایره ی بیخدایی باشد) هیچ اشکالی وجود ندارد

۰۸ در دین انسانیت اگریک انسان به عقاید غیر انسان پرستان )خداپرستان، گاو پرستان و…) توهین کند، هیچ اشکالی وجود ندارد!

۹. در دین انسانیت اگر دو مرد با هم ازدواج کنند و زیر یک سقف زندگی کنند هیچ اشکالی وجود ندارد؛

۱۰. در دین انسانیت اگر زن را ابزاری کنی برای فروش آفتابه و جوراب و صندلی و سنگ دستشویی (و عکس زن را بر آن هک نمایی) هیچ اشکالی وجود ندارد!

۱۱. در دین انسانیت اگر یک انسان حاکم ظالمی باشد میلیون ها نفر را قتل عام کند و بمیرد، در هیچ جایی محاکمه نمیشود، چون زنده شدنی وجود ندارد و دنیا هم به ما عدالت بدهکار نیست؟

۱۲. در دین انسانیت یک مرد نمیتواند با دو زن ازدواج کند ولی میتواند روزانه بصورت نامشروع با هر تعداد زن که دلش بخواهد رابطه ی جنسی داشته باشد؟

۱۳. و…

آیا مواردی که نام بردیم انسانیت است؟ یا حیوانیت؟ چطور انسانی که از منطق و شعور برخوردار است همچین افعالی را انجام میدهد؟

امیدوارم دگراندیشان دچار اشتباه همیشگی نشوند، وقتی می گوییم این تفکر حیوانی است منظورمان این نیست که شما انسان نیستید، می گویم این افعال انسانی نیستند.)در قرآن هم خداوند فرموده این افرادی که میدانند و عمدا گوش نمیدهند مثل چهارپایان هستند، معترضان می گویند ببین به ما گفته چهارپا! غافل از اینکه پروردگار فرموده «مانند» چهارپایان، یعنی این «طرز برخورد» مال چهارپایان است نه انسان عاقل).

مطمئن باشید شعار انسانیت یک فریب است، تمام خوبیهایی که از آن می گویند در دین اسلام به عنوان کامل ترین دین وجود دارد و در آن روی سکه دین جدیدشان کوله باری از خطایا و رفتارها و اندیشه های غیر انسانی را با خود حمل می نماید.

 انتظار می رود :

الف) بی خدایان بعد از خواندن این مطلب به اسلام حمله کنند و بحث برده داری و سربریدن و چند همسری و ازدواج با دختر ۹ ساله و برهان شرو … را مطرح نمایند .ولی عزیزان این فرار از پاسخگویی است، ما تمام این موارد را پاسخ داده ایم، ولی چرا آنها این اعمال ذکر شده را توجیه نمی کنند؟

ب) یک دگراندیش بگوید:

طبق مطلبی که شما نوشته اید، هر کس بی خدا است و می گوید فقط انسانیت، شیطان پرست است، با مادر خود رابطه ی جنسی دارد، با قورباغه ازدواج می کند، ظلم می کند و… در حالی که این گونه نیست شما طبق تفکر خود به ما تهمت زده اید…

که در پاسخ می گوییم:

اصلا این گونه نیست، ما کی همچین حرفی زده ایم؟! ما کی گفته ایم که بی خدایان شیطان پرست هستند؟

کی گفته ایم بی خدایان به مادر خود تجاوز می کنند؟ کی گفته ایم بی خدایان با سگ ازدواج می کنند و…

خواهشا دقت بفرمایید، ما می گوییم «دین انسانیتی» که بی خدایان از آن دم می زنند، «گنجایش چنین حرکاتی» را دارد، یعنی اگر کسی این کار را کرد آزادی فردی خودش است و به کسی مربوط نیست، یعنی اگر مادر و پسر ازدواج کردند با این شرط که مزاحم کسی نشوند کسی نمی تواند در زندگی آنها دخالت کند. متاسفانه در یک سطحی نگری مفتضحانه، فقط خواست آن دو شخص برای بی خدایان مهم است و اینکه بنیان های اخلاقی جامعه نابود شود یا نه، برایشان اهمیتی ندارد!!! (به زبان ساده تر، اگر شخص بی خدا این کارها را انجام نمیدهد، خودش نمی خواهد، وگرنه دینش (انسانیت، شما بخوانید انسان پرستی) جلوی راه او را نگرفته و کاملا آزاد است).

مگر صنعت پورنو گرافی و تهیه فیلم های مبتذل کاملا قانونی نیست! یا اصلا به درآمد کشور آلمان از راه روسپی گری توجه نموده اید؟ مگر خود ریچارد داوکینز قبله ی آتئیست ها نمی گوید من کودک بودم معلمم دستش را در شورت من گذاشت و … همچنین از نظر من اگر به کودک آسیب نرسانی و او را دستکاری کنی هیچ اشکالی ندارد؟!’

حال شما خود بگویید برنامه ای که با این موارد مشکل نداشته باشد کجایش انسانیت است! دینی که نظارتی نداشته باشد و ««غیر از خداپرستی هر چیزی» را روا بداند، آیا یک دین موفق و کارآمد است؟ »»

دکتر شریعتی می گوید «بشر یک بودن» است و «انسان یک شدن» ایا این افعال، حرکت به سمت یک انسان کامل را تداعی می کنند، یا نه عقبگرد و حرکت به سمت خلق و خوی حیوانی میباشند؟

تذکر:

قرار نیست هر کس دم از انسانیت زد بی خدا باشد، حتی ما مسلمانها هم برای انسانیت تبلیغ می کنیم ولی در شکل زیبا و اصولی خودش، ولی انصافا به کرات برای بنده ثابت شده، کسی که انسانیت را علم کرده و ضد ادیان کار می کند، هدف او رد کردن مقدسات دیگران است نه تحقق آرمان های واقعی انسانیت.

منظورم از شکل زیبای انسانیت چیست؟

به عنوان مثال پیامبر گرامی ما ﷺ برای کلیه ی روابط اجتماعی اسلام یک  قانون را معرفی فرموده است: آنچه برای خود می خواهید برای دیگران هم بخواهید و آنچه برای خود نمی خواهید برای دیگران هم نخواهید. یا می فرماید جان و مال و ناموس شما بر یکدیگر حرام است. این است مفهوم والای انسانیت.؟

شیخ سعدی شیرازی می گوید:

        بنی آدم اعضای یک پیکرند                                  که در آفرینش چو یک گوهرند

       چو عضوی بدرد آورد روزگار                               دگر عضوها را نماند قرار

این است مفهوم انسانیت. نه اینکه در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۴ (برابر با ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵ میلادی) در منا حجاج زیادی کشته شدند بی خداها در اینترنت ساز و دهل برداشته بودند که این است خداپرستی و به حج رفتن! اگر دقت کرده باشید هر بلایی سر مسلمانان بیاید ما را مسخره می کنند! واقعا بی خدایان چه می دانند انسانیت چیست؟

در پایان می خواهم بگویم:

انسانیتی که امروز به کار برده می شود، عنوانی فریب آمیز است برای مقابله با خدا پرستی، چون همه از انسانیت واقعی خوششان می آید، لیکن این مدعیان خداناباور آن را به عنوان دامی پهن کرده اند برای جذب جوانان بی تجربه، تا آنها را در مخالفت با نور توحید با خود همراه نمایند.

لذا وقتی فردی آمد و نزد ما گفت من دین انسانیت را برگزیده ام :

از او می پرسیم، کدام انسانیت؟ آنکه در تضاد با حیوانیت است، یا آنکه در تظاد با خداپرستی می باشد؟

مورد اول که همه ی ما برای تحقق آن تلاش می کنیم، حتی اسلام مبارک یکی از مقاصدش احیای انسانیت است. ولی مورد دوم نامش انسان پرستی است و خواهشا جهت فریب مردم به آن نگویید «انسانیت.»

کسی که دین مبارک اسلام را داشته باشد، انسانیت را هم دارد خوبی های فراوان دیگری که اسلام دارد را هم کسب کرده است (نعمت خداپرستی، آسودگی روح و روان بخاطر پاسخ به چراهای مهم زندگی، اینکه از کجا آمده ام، چرا آمده ام، چرا میروم، به کجا می روم و…)

——————————-

منبع: الحاد نوین باتلاق رنگین / نویسنده: مراد یوسفی / نشر احسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا