خبر های جدید

بی‌حرمتی به مسجدی در فیلادلفیای آمریکا

پس از اظهارات ضداسلامی ترامپ صورت گرفت
بی‌حرمتی به مسجدی در فیلادلفیای آمریکا

پلیس آمریکا درپی یافتن سر یک خوک در مقابل درب مسجدی در فیلادلفیا تحقیقات درباره یافتن عاملان این کار را آغاز کرد. پس از اظهارات ضداسلامی دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهور آمریکا روز دوشنبه سر یک خوک در مقابل در مسجدی در کالیفرنیا یافت شد. تحقیقات پلیس دراین باره حاکی از آن است که یک خودروی قرمز رنگ روز یکشنبه عصر دو بار در  اطراف این مسجد دیده شده است.

روز دوشنبه فردی که اقدام به باز کردن در مسجد برای نماز صبح کرده بود با سر یک خوک در مقابل مسجد مواجه شده و این موضوع را به مقامات مربوطه اطلاع می‌دهد.

امام جماعت مسجد درباره این اتفاق به واشنگتن پست گفت: موضوع مهمی نیست اما این اقدام پیامی را به همراه دارند. تصور می‌کنم مردم به این فکر می‌کنند که اگر سر یک خوک را به سوی مسجد پرتاب کنند در آینده می‌توانند کارهای خشن‌تری نیز انجام دهند.

روز دوشنبه جیم کندی، شهردار این شهر در بیانیه‌ای از مردم خواست تا با پیوستن به وی این اقدام زشت و شنیع را محکوم کنند.

این اتفاق پس از آن رخ داد که ترامپ در یکی از تجمع‌های انتخاباتی‌اش در شهر «مونت پلزنت» در ایالت کارولینای جنوبی در واکنش به رویداد تروریستی اخیر در آمریکا گفت: دونالد ترامپ خواهان آن است که تا زمانی که نمایندگان ما متوجه شوند، چه اوضاع جهنمی‌ای در جریان است، ورود همه مسلمانان به آمریکا کاملاً ممنوع شود.

http://www.tasnimnews.com/fa/news/1394/09/18/938487/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا