خبر های جدید

ممانعت مسئولان مصر از ملاقات «محمد بدیع» با خانواده‌اش

ممانعت مسئولان مصر از ملاقات «محمد بدیع» با خانواده‌اش

خانواده «محمد بدیع» رهبر گروه اخوان المسلمین مصر با اشاره به ممانعت مسئولان این کشور از ملاقات با بدیع در زندان، نسبت به سلامت وی ابراز نگرانی کردند. یک منبع امنیتی اعلام کرد که بامداد روز گذشته محمد بدیع را به دلیل وخامت حالش به یک بیمارستان دولتی انتقال داده‌اند.

برخی رسانه های خبری مصر روز شنبه از درگذشت بدیع و برخی نیز از وخامت حال وی خبر دادند اما تا کنون هیچ بیانیه رسمی در این باره صادر نشده است. در همین رابطه خانواده بدیع در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ اطلاعی از وضعیت جسمانی وی ندارد و اخبار منتشر شده درباره بدیع نگران کننده است و از طریق وکیل بدیع موضوع را پیگیری خواهد کرد.

خانواده بدیع همچنین مقامات مصر را مسئول کامل سلامت بدیع دانسته و تصریح کرد که مسئولان مصر برای سومین هفته متوالی از ملاقات با بدیع ممانعت کردند.

از سوی دیگر یک منبع حقوقی و از مسئولان هیئت دفاع از اخوان المسلمین گفت که به دنبال انتشار شایعات درباره وخامت حال بدیع، ما در تلاش هستیم تا از حقیقت ماجرا اطلاع کسب کنیم اما تا کنون موفق نشده ایم و مسئولان مصر سکوت کرده‌اند.

در همین رابطه یک منبع امنیتی در اداره زندان های مصر خبر درگذشت بدیع در داخل زندان را تکذیب کرد و گفت که بامداد روز شنبه وی را به بیمارستان المنیل انتقال داده‌اند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا