خبر های جدید

رشد شبکه های افراطی ضد اسلامی در آمریکا و اروپا

 

به طور کلی ۱۳۳ سازمان ضد اسلامی در کل اروپا وجود دارد که از این تعداد ، هفت سازمان در نروژ و ۴۷ سازمان در آمریکا قرار دارند.  به گزارش اخبار جهان اسلام، در حالی که محاکمه اندرس برینگ برویک که قصاب نروژ نام گرفته است امروز آغاز می شود خبرها و تحقیقات تازه حاکی از آن است گروه های افراطی در سراسر اروپا و آمریکا در حال ائتلاف با یکدیگر هستند تا پیام نفرت خود نسبت مسلمانان را بیشتر منعکس کنند.

شکل گیری این گرو های افراطی تروریستی و اقدامات تروریستی آنها در حالی است که ادعای آمریکا و هم پیمانان غربی اش گوش فلک را پر کرده است.

یکی از گروه های ضد نژادپرستی با ارائه گزارشی درباره رشد این شبکه های افراطی می گوید : گروه های افراطی که الهام بخش برویک برای کشتن تعداد زیادی مردم بی گناه در یک قتل عام بزرگ در نروژ بودند در حال رشد هستند و تاثیر گذاری آنها بر روی افراد روز به روز در حال افزایش است.

در این گزارش آمده است که با ایجاد شبکه ای بزرگ از وبلاگ نویس ها ، افراط گرایان ، فعالان سیاسی و باندهای خیابانی ، جنبش های ضد اسلامی در سراسر اروپا و آمریکا در حال گسترش است.

این شبکه شامل بیش از ۳۰۰ سازمان مانند احزاب سیاسی راست گرا و افرادی است که با استفاده از لفاظی های ضد اسلامی ، نفرت و انزجار از مسلمانان را در سراسر جهان ترویج می کنند.

این گرو ها که جای گرو های سیاسی ملی گرا و نژاد پرست نئو نازی و احزاب راست گرای قدیمی را گرفته اند با استفاده از زبان جنگ های هویتی و فرهنگی حرکت های ضد اسلامی جدیدی را آغاز کرده اند.

تحقیقات جدید نشان می دهد که انگلیس یکی از فعال ترین کشورهای اروپایی در جنبش های افراطی است که در حال حاضر دارای ۲۲ گروه ضد اسلامی می باشد.

بر اساس این گزارش به طور کلی ۱۳۳ سازمان ضد اسلامی در کل اروپا وجود دارد که از این تعداد ، هفت سازمان در نروژ و ۴۷ سازمان در آمریکا قرار دارند.

در این گزارش آمده است که با ایجاد شبکه ای بزرگ از وبلاگ نویس ها ، افراط گرایان ، فعالان سیاسی و باندهای خیابانی ، جنبش های ضد اسلامی در سراسر اروپا و آمریکا در حال گسترش است.

منبع: اخبار جهان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا