خبر های جدید

تعداد دانشجویان اخراجی در دانشگاههای مصر به هجده نفر رسید

تعداد دانشجویانی که در سه روز گذشته به اتهام برگزاری تظاهرات و شورش از دانشگاههای مصر اخراج شده اند، به ۱۸ دانشجوی پسر و دختر می رسد.در دانشگاه المنیا، جمال ابو المجد رئیس این دانشگاه شش دانشجوی این دانشگاه را که عضو جنبش دانشجویان علیه انقلاب بودند، به مدت سه هفته از این دانشگاه اخراج کرد.
ابوالمجد امروز سه شنبه در اظهاراتی گفت: مدیریت دانشگاه تصمیم گرفته است که شش دانشجوی این دانشگاه را که از هواداران اخوان المسلمین هستند، به مدت سه هفته اخراج کند.
وی افزود: دانشگاه اجازه تعطیل سیستم آموزشی را نمی دهد و با قاطعیت با کسانی که به شورش و تظاهرات تمایل داشته باشند برخورد می کند.
اخراج دانشجویان المنیا یک روز پس از اخراج کامل هفت دانشجوی دانشگاه اسکندریه صورت گرفت که از سوی رئیس این دانشگاه به اتهام مشارکت در شورش و برگزرای تظاهرات و بر هم زدن نظم دانشگاه اخراج شدند.
زهران در اظهاراتی با اشاره به اینکه پنج نفر از دانشجویان اخراجی از دانشکده های بازرگانی، دو نفر دیگر هر کدام از  دانشکده حقوق و علوم تربیتی هستند، خاطرنشان کرد: دست داشتن دانشجویان مذکور در شورش و خشونت های اخیر دانشگاه از سوی مدیریت دانشگاه اثبات شده است.
علاوه بر این دانشگاه الازهر نیز دو روز پیش پنج دانشجوی دختر را به اتهام مشارکت در تظاهرات در محیط دانشگاه  به طور کامل از این دانشگاه تخراج کرد.

منبع: شفقنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا