خبر های جدید

روزنامه نگار مشهور الجزیره چند پنهانکاری و فساد مالی بزرگ امارات را فاش کرد

روزنامه نگار مشهور الجزیره چند پنهانکاری و فساد مالی بزرگ امارات را فاش کرد

احمدمنصور؛ حکومت امارات ده ها میلیارد دلار برای دور نگه داشتن اخوان المسلمین مصر از حکومت و قدرت هزینه کرده است.

به گزارش نوگرا نقل از سایت اتحاد الاسلامی ، یک روزنامه نگار مشهور کانال الجزیره و مصر در پیامی ویژه در صفحه تویتر خود اعلام کرده است که کشور امارات سالانه با ده ها میلیارد دلار درآمد نفت خود ، علاوه بر حیف و میل آن برای مخالفت با اسلامگرایان و مسلمانان و مبارزه علیه فعالیت های اخوان المسلمین در منطقه هزینه های زیادی می کند .

احمدمنصور روزنامه نگار مشهور الجزیره و مصر در بخشی از پیام خود خبر می دهد که، امارات سالانه ۱۲میلیارد دلار به حکومت مبارک کمک مالی می کرد و بعد از نابودی حکومت مبارک این مقدار را کم کرد اما بعد از به قدرت رسیدن محمد مرسی به رئیس جمهوری مصر کلاً این کمک ها را قطع کرد.

این روزنامه نویس همچنین گفته است که ” امارات برای مبارزه با اسلامگرایان  کشور مالی ۷میلیارد دلار به حکومت مالی کمک کرده است همچنین برای جشن سراغاز سال ۲۰۱۳م  یک میلیارد دلار هزینه کرده است”.

احمد منصور در ادامه اشاره می کند که بعد از نابودی حکومت مبارک در مصر، امارات به بزرگترین مرکز آژانش خبری آمریکا و اروپا تبدیل شده است، و از طرف دیگر شناسنامه چندی از دعوتگران مسلمان که فقط فعالیت دعوی و تبلیغی می کنند را پس گرفته است از جمله ابراهیم مزروقی و حسین جابری ، در همان حال مأوا و پناهگاه فراریانی چون احمدشفیق و… شده است .

وی همچنین می گوید: حکومت امارات علاوه بر این ها ده ها میلیارد دلار برای دور نگه داشتن اخوان المسلمین مصر از حوکت و قدرت هزینه کرده است، همچنین برای رفع مشکلات اقتصادی کشور آمریکا در سالهای اخیر ۰۰۲میلیارد دلار به این کشور کمک کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا