خبر های جدید

بیانیه اخوان المسلمین لبیک یا اقصی

بیانیه اخوان المسلمین:لبیک یا أقصى

ترجمه: عبدالخالق احسان

تجاوزات صهیونیست ها بر مسجد اقصی، پیوسته ادامه یافته و این مسجد مبارک شب و روز هتک حرمت شده و اشغالگران، پایمالش می کنند. حالا نمازگزاران را از وارد شدن به آن و ادای نماز منع نموده و به صهیونیست ها اجازه می دهند که به مسجد وارد شده و ساحات پاکش را آلوده سازند و نیروهای جنایتکار صهیونیست وارد آن شوند. این مسجد مبارک، جهان اسلام را فریاد زده و از آنها می خواهد که وجیبه خویش را در آزادی و نصرت مسجد و یاری اهل مسجد و مرابطین آن ادا نمایند.

حکومت های عربی و اسلامی ذلت را قبول کرده و سست عنصر شده و سازمان های جهانی توطئه می چینند و امت های عربی و اسلامی خشمگین اند و به نصرت مسجد اقصی و برادران شان در فلسطین علاقه وافری دارند.

اخوان المسلمین به مرابطین ( رزمندگان سنگر) از فرزندان فلسطین اشغالی وکسانی که با جان و مال خویش از مقدسات عرب و مسلمانان دفاع می کنند، زنده باد گفته و حمایت شان می کند و موقف های ذلیلانه حکومت های عربی، اتحادیه کشورهای عرب، سازمان همکاری اسلامی و ملل متحد را محکوم می نماید.

اخوان المسلمین باور دارد که ملت های عربی و اسلامی و بخصوص ملت بزرگ مصر، رزمندگان سنگر مقاومت و مدافعین مسجد اقصی را تنها نمی گذارد؛ آنانی که در مقابل سازمان تروریستی صهیونست سینه سپر کرده و انشاء الله محل ( اسراء و معراج) پیامبر صلی الله علیه وسلم را به زودی نجات خواهند داد.

لذا اخوان المسلمین، از تمام ملت های اسلامی می خواهد که به دعوت اتحادیه جهانی علمای مسلمین لبیک گفته و به انتفاضه نصرت مسجد اقصی در روز جمعه ۲۳ ذی الحجه فعالانه سهم بگیرند تا صهیونست ها و مزدوران شان و توطئه گران جهانی بدانند که آزادی قدس و مسجد اقصی از پلشتی ستمگران و بلکه آزادی تمام ملت فلسطین از اشغال اسرائیل نزدیک است. (ویؤمئذ یفرح المؤمنون بنصر الله ینصر من یشاء وهو العزیز الرحیم وعد الله لا یخلف الله وعده ولکن أکثر الناس لا یعلمون)

والله أکبر ولله الحمد

الإخوان المسلمون فی الثلاثاء ۲۰ ذو الحجه, ۱۴۳۵ هـ الموافق ۱۴أکتوبر۲۰۱۴م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا