خبر های جدید

مسلمان شدن دانشمند بودایی

 مسلمان شدن دانشمند بودایی

«شایلندرا سینگ»، دانشمند بودایی اهل هند  پس از تحقیق و مطالعات پیرامون اسلام و مسلمانان به این دین مبین مشرف شده است. «شایلندرا سینگ»، یک دانشمند بودایی ۳۳ ساله و اهل هندوستان است. سینگ، پس از اتمام تحصیلات عالی در این کشور برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به مالزی رفته و در آنجا با تأثیرپذیری از مسلمانان تحقیقات خود را در مورد دین اسلام آغاز کرد.

وی پس از آن برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا به ترکیه سفر کرده و  در دانشگاه «حاجت تپه» این کشور تحصیلات تکمیلی خود را ادامه داد. او در ترکیه طی بازدیدی از مسجد «احمد حمدی آک سکی» که در نزدیکی سازمان امور دینی ترکیه قرار دارد، تحت تأثیر فضای معنوی این مسجد قرار گرفته و اسلام آورد.

وی با بیان این که مادرش او را به‌خاطر مسلمان شدن طرد کرده است، گفت: «من در مالزی از دوستان عربم که مسلمان بودند، تأثیر پذیرفتم، در واقع هنگامی که آن‌ها را در حال عبادت می‌دیدم، جای چیزی را در زندگیم خالی می‌یافتم. احساس می‌کردم که از خداوند دور هستم. به همین دلیل تحقیقات خود را در مورد دین اسلام آغاز کردم».

وی تصریح کرد: «من ۱۰ سال برای پر کردن خلأ معنوی‌ درونم تحقیق کردم و اکنون بهترین چیز برای رفع این خلأ معنوی را خواندن آیاتی از قرآن کریم می‌دانم».

http://shafaqna.com/persian/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا