خبر های جدید

آلمان هم مصادره دارایی‌های پناهجویان را آغاز کرد

آلمان هم مصادره دارایی‌های پناهجویان را آغاز کرد

آلمان نیز پس از دانمارک مصادره پول و دارایی‌های پناهجویان را آغاز کرد. مقامات آلمان اقدام به مصادره پول و وسایل قیمتی مهاجران کرده‌اند. این اقدام درپی اجرای این قانون صورت گرفته است که پناهجویان باید تمام ثروت خود را مورد استفاده قرار داده باشند تا بتوانند از امکانات دولتی استفاده کنند.

مقامات در آلمان مصادره جواهرات، پول و دارایی‌های ارزشمند آوارگان را پس از ورود آنها به این کشور آغاز کرده‌اند. یوآخیم هرمان، وزیر داخلی باواریا اعلام کرد پناهجویانی که بیش از ۷۵۰ یورو پول در اختیار داشته باشند باید آماده مصادره اموال خود به منظور پرداخت هزینه‌های اقامت باشند.

این درحالی است که در بادن وورتن برگ واقع در جنوب غرب آلمان پناهجویان تنها تا سقف ۳۵۰ یورو مجاز به نگهداری پول و دارایی‌ هستند. دولت دانمارک نیز در گذشته از توافق با احزاب اصلی مخالف خبر داده بود که می‌تواند اکثریت پارلمانی برای تصویب این لایحه را به دنبال داشته باشد.

در پیش نویس اولیه لایحه پناهجویان می‌توانستند تا ۴۰۰ یورو پول نقد را همراه خود نگه دارند اما در اصلاحیه اخیر دولت٬ آنها می‌توانند تا حدود ۱۳۴۰ یورو پول نقد را همراه خود داشته باشند. همچنین جواهرات یا مدال‌های خانوادگی و حلقه ازدواج از این قانون معاف خواهند بود مگر ارزش اقتصادی زیادی داشته باشند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا