خبر های جدید

اخوان المسلمین: دیدار با مقامات سعودی جهت آشتی با نظام مصر صحت ندارد

اخوان المسلمین: دیدار با مقامات سعودی جهت آشتی با نظام مصر صحت ندارد

دبیر کل جماعت اخوان المسلمین مصر هرگونه دیدار با مقامات سعودی برای مطرح کردن طرح آشتی با نظام عربستان را تکذیب کرد. «محمود حسین» ضمن تکذیب دیدارش با مقامات سعودی جهت آشتی با نظام مصر، بر عدم چشم پوشی از مسیر انقلاب و حقوق شهدا تاکید کرد.

وی افزود: هیچ دیداری با مقامات سعودی و غیره انجام نداده است و ما هیچ درخواستی از هیچ احدی نکرده ایم. این در حالی است که برخی منابع جماعت اخوان المسلمین فاش کردند که دبیر کل این جماعت هفته پیش با مقامات سعودی در ترکیه دیدار کرده است.

بنابر این گزارش، محمود حسین دبیر کل جماعت اخوان المسلمین در دیدار با مقامات سعودی در ترکیه، راهکارهای حل بحران کنونی را بررسی کرد و این دیدار پس از آن صورت گرفت که «ابراهیم منیر» معاون رهبر اخوان المسلمین که در انگلیس مقیم است، اخیرا اظهاراتی را بیان کرده که خشم عربستان را برانگیخته است.

وی گفته بود که بحران های یمن و سوریه حل نمی شود مگر اینکه ترکیه، عربستان و ایران به پای میز مذاکره بیایند و به ریخته شدن خون مسلمانان به دلیل این جنگ ها پایان دهند و همین اظهارات باعث ایجاد تنش در روابط بین اخوان المسلمین و عربستان شده بود که پس از آن دبیر کل این گروه با برخی مقامات سعودی در ترکیه دیدار کرد.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا