شمار شهدای غزه به ۵۴۳ نفر وزخمی ھا بە۳۲۰۰نفررسید

منابع فلسطینی گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در چهاردهمین روز از تجاوز به نوار غزه ۷۳ فلسطینی را به شهادت رساندند که به این ترتیب شمار شهدای غزه به ۵۴۳ نفر رسید.

به گزارش پارس به نقل از تسنیم به نقل از رسانه های خبری فلسطین، با شهادت ۹ فلسطینی از جمله ۵ کودک در جریان بمباران منزلی واقع در مرکز شهر غزه، تعداد شهدای امروز غزه به ۷۳ نفر رسید.بر اساس این گزارش، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند به نام «ایاد القصاص» را در شهر غزه بمباران کردند که به شهادت همسر وی به همراه ۸ فرزندش منجر شد.

القدره اظهار داشت که خودروهای امدادرسانی ۴ زخمی را به مرکز درمانی الشفاء منتقل کردند.

همچنین در اثر بمباران ساختمان بیمارستان شهدای الاقصی واقع در مرکز نوار غزه، ۵ فلسطینی شهید و حدود ۷۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شاهدان عینی گفتند که توپخانه رژیم صهیونیستی بخش جراحی و نیز بخش اداری واقع در طبقه بالای بیمارستان را بمباران کردند.

از سوی دیگر جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل یک خانواده دیگر را در منطقه الشوکه در شمال غربی شهر رفح بمباران کردند که در جریان آن ۱۱ فلسطینی از جمله تعدادی کودک و نوزاد به شهادت رسیده و حدود ۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، حدود ۱۲ خمپاره به صورت بی هدف شلیک و به منازل ۶ خانواده اصابت کرد که در این میان ۱۱ نفر از اعضای خانواده محروس صیام به شهادت رسیدند.

در اردوگاه النصیرات نیز هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز یک شهروند موتور سوار را هدف قرار داده و وی را به شهادت رساندند و یک شهروند دیگر نیز زخمی شد.

در خان یونس نیز هواپیماهای اسرائیلی منزل سرلشگر «صلاح ابو شرخ» فرمانده نیروهای امنیتی نوار غزه را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، با احتساب تعداد شهدای امروز، شمار شهدا طی ۱۴ روز گذشته به ۵۴۳ نفر و تعداد زخمی ها نیز به بیش از ۳۲۰۰ نفر رسید.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد دستکم ۱۰ فلسطینی که از طریق تونل از نوار غزه به جنوب اسرائیل نفوذ کرده بودند، به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هواپیماهای جنگی یکی از دو گروهی که به داخل اسرائیل نفوذ کرده بودند، هدف قرار دادند و طی آن ۱۰ نفر کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا