خبر های جدید

معرفی حجاب در هفته بیداری اسلامی در آمریکا

معرفی حجاب در هفته بیداری اسلامی در آمریکا

انجمن دانشجویان مسلمان هفته بیداری اسلامی را از روز گذشته (دوشنبه هفتم فروردین) با توزیع پوشش های اسلامی در بازار «فیلدهاوس» و آموزش استفاده از آنها به مردم آغاز کردند. سارا عبدالرحیم،رییس انجمن دانشجویان مسلمان گفت که مردم بعد از تجربیاتی که در چند سال اخیر به دست آورده اند مشارکت بیشتری در برنامه هفته بیداری اسلامی در سال جاری داشتند.

وی افزود:من فکر می کنم که مردم این برنامه را در سال گذشته بسیار دوست داشتند؛همه می آیند و می گویند که روسری ها و پوشش های اسلامی که سال گذشته به آنها داده شده است را هنوز دارند و می خواهند یک روسری دیگر بردارند و طرز استفاده از آن به شیوه ای دیگر را فرا بگیرند.

هفته بیداری اسلامی که با حمایت گروه های دیگری مانند «مرکز روابط جنسیتی» و «خدمات و برنامه های چند فرهنگی و بین المللی دانشجویان دانشگاه نوتردام» آمریکا در حال انجام است فرصتی برای دانشجویان غیر مسلمان است تا چیزهای بیشتری در مورد فرهنگ اسلامی یاد بگیرند.

عبدالرحیم همچنین گفت:امیدوارم هفته بیداری اسلامی بتواند سال بیداری اسلامی شود اما در حال حاضر بودجه و منابع کافی برای این کار وجود ندارد. وی افزود:بسیار شگفت انگیز است وقتی مردم می آیند و از من در مورد حجاب و معنای آن سوال می کنند و اطمینان دارم که دانشجویان اشتیاق بسیار زیادی برای یادگیری در مورد اسلام و فهم بهتر آن دارند.

عبدالرحیم خاطر نشان کرد که هفته بیداری اسلامی به طور قطع تاثیر بسزایی بر روی افرادی دارند که دوست دارند اطلاعات بیشتری در مورد حجاب داشته باشند.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا