خبر های جدید

افشای ترور تدریجی محمد مرسی در زندان

شبکەی ماهواره‌ای «الیرموک» به نقل از یک افسر بازنشستەی مصری خبر داد: محمد مرسی از طریق اشعه، در معرض قتل آهسته قرار می‌گیرد.

سرهنگ عمر عفیفی – افسر پلیس بازنشستەی مصری مقیم آمریکا- إدعا کرده که رئیس جمهور قانونی مصر محمد مرسی، به دلیل قرار گرفتنش در معرض «پرتوهای یونیزان»، ۶ ماه بیشتر زنده نخواهد ماند.

هم زمان با این اظهارات، اسامه مرسی فرزند رئیس جمهور ربوده شدەی مصر، نیز چند روز پیش گفته بود که پدرش در زندان «برج العرب» اسکندریه نگهداری نمی‌شود، جایی که بنا به ادعای کودتاگران پس از سه ماه نگهداری در تأسیسات نظامی و دادگاهی نمایشی به آنجا منتقل شده است.

عفیفی، مسٶولیت اصلی به خطر افتادن جان رئیس جمهور ربوده شدەی مصر را بر عهدەی ژنرال عبدالفتاح سیسی؛ وزیر دفاع و سرکردەی کودتا، دانست و خاطرنشان کرد: اطلاعات موثقی به دست ما رسیده مبنی بر اینکه «سیسی» در نظر دارد محمد مرسی را از طریق قرار دادنش در معرض اشعەی «یونیزان» که سلول‌های سرطانی را در جسم او فعال می‌کند به قتل برساند.

لازم به یاد آوری است اشعەی یونیزان باعث فعال شدن و بوجود آمدن سلول‌های سرطانی در جسم شده و ظرف ۶ ماه شخص مورد نظر را از پای در می‌آورد.

این افسر بازنشسته، که در گذشته یکی از مخالفان رئیس مرسی بوده، در بارەی مقدمات و نحوەی طراحی این توطئه، در صفحەی فیسبوکش می‌نویسد: به زودی خواهید شنید که از دادگاه مصر بیانیه‌ای مبنی بر وخیم شدن وضع جسمی محمد مرسی، و شاید انتقالش به بیمارستان جهت معالجه سرطان صادر خواهد شد، و این ـ حیله‌ها و عوامفریبی‌ها ـ قطعاً به دستور مستقیم ژنرال سیسی خواهد بود.

و عفیفی در پایان ضمن ستایش از مقاومت و دلاوری مرسی در مقابله با رُبایندگانش گفت: اصول و مبادی هرگز قابل تجزیه و تقسیم نیستند و کسی که اصول و انسانیتش را لگدمال نماید و تسلیم ستم ستمگران شود، سزاوار نیست که انسان بحساب آید، و کسی که حقایق و واقعیت‌ها را بپوشاند اهریمن رانده شده‌‌ای بیش نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا