خبر های جدید

جنگ با اسلام در بازی های رایانه ای

بازی رایانه ایجنگ با اسلام در بازی های رایانه ای

جنگ ادیان در اروپا این بار با ساخت یک بازی رایانه ای علیه اسلام در اتریش محقق شد.

یک بازی رایانه ای در کشور اتریش با سیاستی کاملا غیر اسلامی و با هدف مبارزه با اسلام طراحی شد و برای استفاده عموم به خصوص کودکان روی سایت های اینترنتی قرار گرفت.

این بازی به گونه ای طراحی شده است که در آن کاربر باید تمام مناره مساجد در اتریش را نشانه بگیرد و در بخش دیگر که نماز مسلمانان طراحی شده است باید با برهم زدن صف های نمازگزاران مانع انجام این فریضه شود، در غیر این صورت و با از دست دادن زمان مشخص شده بازی را از دست می دهد و می بازد.

احتمال دارد دادگاه عالی اتریش این بازی را ممنوع کند چراکه به طور علنی دست به توهین علیه اسلام زده است و به یقین پیامد هایی را برای دولت این کشور خواهد داشت.

 حزب افراط گرای جرمنوفن اتریش که طراح اصلی این بازی است بسیاری از مسئولان سیاسی و مذهبی کشور را متقاعد کرده است تا در حمایت از این بازی در برابر مخالفتهای احتمالی بایستند.

در این راستا، این حزب میلیونها یورو هزینه را برای جذب حمایت به عمل خود متحمل شده است و حتی قول دادن میلیونها یوروی دیگر را به برخی مخالفان طرح داده است.

گفتنی است، حزب لیبرال اتریش، یکی از حامیان این طرح در سال ۲۰۰۲از کمک های میلیونی صدام حسین، دیکتاتور وقت عراق بهره مند می شده است و همین کمک ها در بقای این حزب تاثیر به سزایی داشته است.

برگرفته از تابش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا