خبر های جدید

موج اسلامگرایی بعد زا اسلام اوردن خواهر زن تونی بلر

موج اسلامگرایی بعد زا اسلام اوردن خواهر زن تونی بلر
روزنامه اردو زبان «سیاست»، چاپ حید رآباد هند اعلام کرد: بعد از تشرف به اسلام ۶۰ هزار نفر در سال ۲۰۰۱ در انگلیس اکنون تشرف به اسلام از مرز ۱۰۰ هزار تن گذشته است.
به گزارش ادیان نیوز به نقل از تابناک، بیشتر تازه مسلمانان زنان سفید پوست مسیحی می باشند. تمام این بانوان از مسله حجاب به شدت حمایت می کنند لیکن برخی از آنان به دلایل امنیتی در استفاده کامل آن با احتیاط برخورد می کنند .
در یک مصاحبه و سنجش افکار از ۱۲۲ تازه مسلمان انگلیسی تبار که از میان ۵ هزار تازه مسلمان سال گذشته انگلیسی انتخاب شده بودند و متوسط عمر آنان ۲۷ سال بوده اکثر آنان اظهار داشتند بعد از تشرف به اسلام از سوی خانواده هایشان ترد و مورد نکوهش قرار گرفته اند.
لیکن با گذشت زمان، دیدگاه خانواده هایشان مثبت شده است. این ۱۲۲ تن که در میان آنان جوانان مرد و زن کاملا انگلیسی تبار و سفید پوست مشاهده می شوند ریشه و انگیزه اصلی گرایش به اسلام را تعالیم انسان ساز اسلام اعلام کردند .
این جوانان تازه مسلمان اظهار میدارند قبل از اسلام زندگی بی هدفی داشتند لیکن اکنون به ماهیت و زندگی هدف دار جدید قدم نهاده اند.
«سیاست» در ادامه نوشت: بعد از تشرف خواهر زن «تونی بلر»، نخست وزیر سابق انگلیس به اسلام، موج اسلام گرایی در میان انگلیسی تبارها به شدت رو به گسترش است. واقعیت این است که اکنون اسلام به شدت در حال نفوذ در بطن زندگی مردم اروپا است و کسی نمی تواند مانع نفوذ این موج شود چرا که این موج اسلام گرایی ریشه در ارتباط فطری انسانها و اسلام و قرآن دارد.
اکنون قریب به ۱۰۰ هزار تازه مسلمان انگلیسی سال نومسیحی را درحالی در کنار نزدیکان خود جشن می گیرند که دیدگاه جدید ی از عیسی مسیح (ع) پیدا کرده اند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا