خبر های جدید

تشکیل دولت در تبعید، توسط اخوان المسلمین

جنبش اخوان المسلمین مصر روز چهارشنبه اعلام کرد این جنبش در نظر دارد دولت در تبعید را در پاریس تشکیل و از این طریق دولت کنونی مصر را در دادگاه بین المللی تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
احمد عقیل سخنگوی حزب عدالت و آزادی ، شاخه سیاسی اخوان المسلمین ، اعلام کرد تاسیس دفاتری برای این سازمان در فرانسه و دیگر کشورها به منظور تشکیل دولت در تبعید الزامی است.
تشکیل این دولت به جنبش اخوان المسلمین این امکان را خواهد داد تا سران دولت موقت مصر را در دادگاه بین المللی کیفری تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
به گزارش یونایتدپرس از قاهره ، محمد الجوادی مورخ وابسته به جنبش اخوان المسلمین با قرار دادن پیامی در توییتر فهرست اسامی ۲۵ تن از اعضای پارلمان منحل شده مصر را که خواهان شرکت در این دولت هستند منتشر کرد.
وی اعلام کرد در نخستین هفته تشکیل دولت در تبعید ، ۲۰ کشور آن را به رسمیت خواهند شناخت و اخوان المسلمین آماده خواهد شد تا با کنار رفتن دولت موقت زمام امور مصر را در دست گیرد.

تهران/ واحد مرکزی خبر/ سیاسی ۱۳۹۲/۰۹/۰۷

یک دیدگاه

  1. تشکیل دولت در تبعید توسط گروه اخوان المسلمین یگانه راه حل وبیرون رفت ازمشکل موجود است که باید برای به رسمیت شناختن آن پیش ازپیش کار صورت گیرد. ازینطریق اخوان المسلمین میتواند رضایت وحمایت گروه های دیگر اسلامی را جلب ونظریات حمایتی جامعه بین المللی را بخود معطوف بدارد که بهر حال اقدام موجه ومناسب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا