خبر های جدید

دیدار هیاتی از دولت هنیه با رهبر جماعت اخوان المسلمین

دیدار هیاتی از دولت هنیه با رهبر جماعت اخوان المسلمین

 

هیاتی از دولت منتخب فلسطین در باریکه غزه دیروز سه شنبه با دکتر محمد بدیع رهبر جماعت اخوان المسلمین مصر در دفتر وی در مقر اخوان در شهر قاهره دیدار کردند.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیات اعزامی دولت منتخب فلسطین را افرادی مانند دکتر محمد عسقول دبیر هیات دولت، دکتر یوسف رزقه وزیر سابق اطلاع رسانی و مشاور سیاسی کنونی اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب تشکیل می دادند.

دکتر بدیع در این دیدار بر اهمیت مساله فلسطین برای مصر و جماعت اخوان المسلمین تاکید کرد و گفت جنبش های فتح و حماس باید هر چه سریعتر آشتی ملی میان خود را با رعایت منافع ملت فلسطین نهایی کنند.

 

هیات فلسطینی نیز تاسیس حزب "آزادی و عدالت" و افتتاح دفتر کل جماعت اخوان المسلمین را به دکتر بدیع تبریک گفته و ابراز امیدواری کرد که انقلاب مصر بتواند تمامی اهداف خود را محقق سازد؛ چرا که این انقلاب پشتوانه ای بزرگ برای مساله فلسطین و به ویژه باریکه غزه است.

 

هیات فلسطینی همچنین با محمد مهدی عاکف رهبر سابق جماعت اخوان دیدار کرد. عاکف در این دیدار خاطر نشان کرد که مساله فلسطین از جایگاه ویژه ای برای جماعت اخوان المسلمین برخوردار است و ما از درگاه خداوند متعال آرزوی آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی را کرد.

 

هیات فلسطینی در این دیدارها به نیابت از اسماعیل هنیه نخست وزیر دولت منتخب فلسطین، لوح های یادبود قدس شریف و یک چفیه فلسطینی امضا شده از سوی هنیه را تقدیم دکتر محمد بدیع و محمد مهدی عاکف کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا