خبر های جدید

مراسم افطاری مساجد لندن در المپیک ۲۰۱۲

 

مساجد لندن قصد دارند برای تبلیغ اسلام و نشان دادن ارزش های اسلامی در جریان المپیک ۲۰۱۲ مراسم افطار برپاکنند. در حالی که لندن خود را برای بازیهای ماه آینده المپیک ۲۰۱۲ آماده می کند ، مساجد این شهر در حال آماده کردن خود برای برگزار کردن مراسم افطاری برای هزاران نفر از ورزشکاران و بازدید کنندگان هستند تا بدین ترتیب پیام حقیقی اسلام را به گوش بسیاری ازمردم جهان برسانند.

دارن چیزمن ، ستاره هاکی انگلیس که یکی از گروندگان به دین مبین اسلام است در این باره میگوید : حقیقت این است که در هیچ زمان دیگری شما نمی توانید شاهد تلاقی رمضان و بازیهای المپیک باشید بنابراین این بهترین فرصت برای تبلیغ اسلام در یک محیط ورزشی است.

وی افزود : این بهترین راه برای نشان دادن ارزش های اسلامی در زمانی است که همه توجه ها در کل کشور انگلیس معطوف بازی های المپیک است.

چیزمن همچنین گفت : تعداد زیادی مسلمان در انگلیس زندگی می کنند که این بهترین شانس برای آنها است تا پل ارتباطی جدیدی برای ارتباط با غیرمسلمانان ایجاد کنند.

بنابر گزارش آن اسلام ، برگزار کنندگان این مراسم می گویند که تا کنون بیش از هشت میلیون بلیط برای بازی های المپیک فروخته شده است.

به گفته صدیق ، رییس مرکز فرهنگی اسلامی لندن، این فرصت بسیار مناسبی برای جذب این عده از افراد به سوی دین اسلام است.در حال حاضر حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار مسلمان در انگلیس زندگی می کنند.

منبع: اخبار جهان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا