خبر های جدید

توزیع نسخه‌های دیجیتال رایگان قرآن کریم در آمریکا در واکنش به گروه اسلام ستیز

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی (CAIR) در واکنش به اقدام یک گروه اسلام‌ستیز در نصب تبلیغات علیه قرآن کریم بر روی اتوبوس‌های شهری در واشنگتن، اقدام به توزیع نسخه‌های دیجیتال رایگان قرآن کریم کرد.
گروه اسلام‌ستیز «دفاع از آزادی آمریکا» بار دیگر تصمیم دارد تا اتوبوس‌های شهری را به تابلوهایی برای بیان دیدگاه‌های تند ضداسلامی خود تبدیل کند.

این گروه پیش‌تر نیز اقدام به نصب تبلیغات ضداسلامی بر روی اتوبوس‌های شهرهای مختلف آمریکا کرده بود که موج گسترده‌ای از اعتراضات پیروان ادیان را به دنبال داشت.

گروه دفاع از آزادی آمریکا چندی پیش توانست در دادگاه با دستاویز قرار دادن قانون آزادی بیان، مخالفان را در پرونده نصب تبلیغات ضداسلامی شکست دهد و به‌زودی تبلیغات جدیدی را در توهین به قرآن کریم بر روی اتوبوس‌های شهری نصب می‌کند.

در تبلیغات جدید این گروه که به‌زودی به مدت یک‌ماه بر روی ۲۰ اتوبوس شهری نصب خواهد شد، عکس آدولف هیتلر وجود دارد و در کنار آن نوشته شده که «قرآن: نسخه اسلامی نفرت از یهودی»! است.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در اعتراض به این اقدام و در تلاش برای مقابله با تصورات نادرست در مورد قرآن کریم، ضمن توزیع نسخه‌های رایگان قرآن کریم، اعلام کرد که هرکس که خواهان آشنایی بیشتر با قرآن کریم است می‌تواند با مراجعه به وبسایت «کاوش در قرآن»، نسخه‌ای رایگان از این کتاب را دریافت کند.

«نهاد عواد»، مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما همه کسانی را که با دیدگاه اشتباه و فتنه‌جویانه این گروه مخالف هستند، دعوت می‌کنیم تا با مراجعه به  این وب‌سایت ضمن سفارش و دریافت یک نسخه رایگان قرآن، به مطالعه این کتاب بپردازند و خود تصمیم بگیرند.

وی افزود: هرکس که قرآن را بخواند، درخواهد یافت که یهودیان و مسیحیان به خاطر ایمان به پروردگار در قرآن مورد احترام هستند و قرآن کریم از همه مؤمنان به خدا می‌خواهد که با صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند.

پیش‌تر نیز این شورا، در اعتراض به نصب تبلیغات ضداسلامی، آیه‌ای زیبایی از سوره مبارکه اعراف را که می فرماید «خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِین: گذشت پیشه کن و به [کار] پسندیده فرمان ده و از نادانان رخ برتاب»، در برخی از ایستگاه‌های متروی آمریکا نصب کرد.

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام علیکم

    در قسمت خبرنامه در بلوک سمت راست سایت ایمیل خود را وارد کنیدو و مراحل را دنبال کتید تا ایمیل تایید را برای شما بفرستد و تایید کنیدتا عضو خبرنامه شوید.

    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا