خبر های جدید

جوان مسلمان کُرد ملکه هند را به اسلام دعوت کرد

جوان مسلمان، کُرد ملکه هند را به اسلام دعوت کرد
بنا به‌ گزارش سایت مختصر للاخبار در صفحات شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک، ویدیویی توسط کاربران به اشتراک گذاشته و با استقبال مواجه شد که نشان می‌دهد در یکی از جشن‌ها در کشور هلند، جوانی ملکه‌ی هلند و سایر مهمانان را به اسلام و شناخت الله و دین بر حق دعوت می‌کند.

این جوان تأکید می‌کند که دیوانه نیست و درباره‌ی اسلام به سخن پرداخته و دعوت می‌نماید. که پس از دو دقیقه سخن، میکروفن از او گرفته شده و از اجتماع به بیرون هدایت می‌شود.

بنا به‌ گزارش برخی از سایتهای خبری، این جوان مسلمان، کُرد بوده‌ است.

اخیراَ نیز در آمستردام پایتخت هلند کنفرانس جهانی مسلمانان برگزار شد. این کنفرانس با حضور برخی شخصیتهای دینی از مصر، و دعوتگرانی دیگر در مسجد الأزرق در آمستردام با شعار «اسلام را کشف کن» به مدت یک روز برگزار شد.

برگزار کننده‌ی این کنفرانس، انجمن ملی نو مسلمانان هلند در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: این سازمان جهانی هلندی، در راستای نشر اسلام و معرفی اسلام برای نو مسلمانان هلندی زبان از طریق سخنرانی، گفتگو و ارائه‌ی تجربیات کار‌شناسی تلاش می‌کند.

در این کنفرانس یوسف استس (یوسف اسلام) دعوتگر نامی آمریکایی و حمزه تزورتزیس دعوتگر یونانی سخنانی را ایراد داشتند. کوهنورد عربستانی که در سال ۲۰۰۸ قله‌ی اورست را فتح کرده بود و تعدادی از دعوتگران مصری نیز از شرکت کنندگان کنفرانس بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا