خبر های جدید

احمدعارف: از کی بنده و بردە شده‌اید حال اینکه آزاد از مادرانتان متولد شده‌اید

سخنگوی جماعت اخوان‌المسلمین مصر خطاب به فرمانبرداران سرکردەی کودتا: از کی سیسی شما را به بردگی گرفته حال آنکه مادرانتان شما را آزاد به دنیا آورده‌اند؟

احمد عارف؛ سخنگوی جماعت اخوان المسلمین، در بازداشتگاهش، در نامه‌ای، فداکاری‌های جوانان و طرفداران «قانون و شریعت» در مصر را ستود، و تأکید کرد: جوانان انقلابی هستند که هم‌اکنون در همەی خیابان‌ها و میدان‌های مصر، زمامداری و حکومت می‌کنند نه کودتاگران نظامی.

دکترعارف ضمن حمایت از کنش‌های مسالمت‌آمیز جوانان انقلابی مصرگفت: «ما و شما استواریم و پایداریم و در نتیجه پیروزیم، ‌آنگونه که خداوند می‌فرماید: وَمَن یَعْتَصِم بِاللَّـهِ فَقَدْ هُدِیَ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ؛ و هرکس به خدا تمسّک جوید، بیگمان به راه راست و درست (رستگاری) رهنمود شده است.

این سخنگوی دربند اخوانی نقش جوانان را در ریشەکن نمودن کودتا اینگونه ارج می‌نهد که: شما – خطاب به جوانان انقلابی – با دفاع از آزادی و فداکاری‌هایتان در راه نیل بدان به ساختن آینده و حال کشور مصر می‌پردازید، و این حق مسلم شما و انتظار همەی ما از شما آیندەسازان این کشور است.

وی ضمن انتقاد از غلامان زرخرید ژنرال سیسی خون‌آشام، اینگونه آنان را مخاطب قرار می‌دهد: از کی و چرا بنده و برده شش دانگ سیسی شده‌اید حال اینکه آزاد از مادرانتان متولد شده‌اید؟

دکتر عارف در پایان به دستپاچگی زمامداران مزدور کنونی مصر پرداخت و خاطرنشان نمود: ‌ کودتاگران؛ آنانی که دفا‌تر دولت و مؤسسات آن را ـ با زور کودتا و تانک ـ اشغال کرده‌اند، دغدغه‌ و مشغله‌ای ندارند جز پاییدن و شمارش گام‌های پرصلابت شما؛ گام‌هایی که تابلوی مصر و آیندەی درخشان آن را که حاکی از آزادی و سربلندی و کرامت شهروندان مصری است، به تصویر کشیده و ترسیم می‌نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا