خبر های جدید

قرضاوی: صهیونیست ها با حمله به قبله نخست به جنگ دینی مسلمانان آمده اند

قرضاوی: صهیونیست ها با حمله به قبله نخست به جنگ دینی مسلمانان آمده اند

رئیس اتحادیه جهانی علمای اسلام گفت: آنچه که امروز در محوطه ها و صحن های مسجد مبارک الاقصی رخ می دهد نشانگر تداوم طرح شوم دشمن صهیونیستی در زمینه تقسیم این مکان مقدس میان مسلمانان و صهیونیست ها به لحاظ زمانی و مکانی است.

علامه دکتر یوسف قرضاوی با حالت عصبانیت این پرسش را مطرح کرد: امت های عربی و اسلامی، رهبران، علما، ارتش ها و جوانان آنان کجا هستند؟

وی همچنین این پرسش را مطرح کرد: سران عرب کی به خود می آیند، رهبران جهان اسلام کی به تکاپو می افتند، اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی کی از خواب غفلت بیدار می گردند؟ وی خاطرنشان ساخت: دفاع از مسجد مبارک الاقصی و حضور دایمی در آن و ممانعت از تعدی صهیونیست ها به آن و حمایت مالی از فلسطینیان ساکن این شهر بیت المقدس یک تکلیف است.

وی تاکید کرد: نمایندگان پارلمان ها باید به وظایف و مسئولیت های خود در قبال مسجدالاقصی عمل کنند، سیاستمداران نیز باید نقش خود را در این زمینه ایفا نمایند، فعالان عرصه رسانه نیز باید دست به کار شوند، باید تمامی آحاد امت به وظیفه خود در قبال مسجدالاقصی عمل نمایند.

این شخصیت برجسته جهان اسلام یادآور شد: هر کس توان رویارویی با صهیونیست ها را داشته باشد باید دست به کار شود، هر کس یارای کمک رسانی به فلسطینیان ساکن بیت المقدس و پاسداران مسجد الاقصی را داشته باشد باید این کار را انجام دهد، هر کس قادر به آن نباشد باید برای این فلسطینیان و پاسداران دعا کند، به خداوند سوگند چقدر دوست دارم نزد برادران و خواهران پاسدار خود در مسجد الاقصی باشم و در کنار آنان از قبله نخست دفاع کنم.

قرضاوی یادآور شد:« چنانچه صهیونیست ها در برابر دیدگان ما طرح های شوم خود را علیه مسجد الاقصی به اجرا درآورند در آن صورت حق تعالی هیچ عذر و بهانه ای را از ما قبول نخواهد کرد.» وی خطاب به فلسطینیان ساکن بیت المقدس گفت: « شما در سرزمین جهاد حضور دارید، به پایداری خود ادامه دهید و هیچ ترس و هراسی به خود راه ندهید.»

وی خطاب به حاکمان مسلمانان اعلام کرد:« ملت ها و امت خود را دریابید و به دفاع از مقدسات خود برخیزید، امت را به سمت اسلام سوق دهید، این تنها راه آزاد سازی مسجد الاقصی است.» این چهره دینی تاکید کرد: « صهیونیست ها با حمله به قبله نخست به جنگ دینی مسلمانان آمده اند، ما باید با تمام توان و قدرت و اقتدار با این متجاوزان مقابله کنیم.»

وی اظهار داشت: « پاسداری از معراجگاه نبی مکرم اسلام و تلاش برای آزاد سازی آن از چنگال اشغالگران صهیونیست وظیفه همه مسلمانان است و تنها وظیفه فلسطینیان و اعراب نیست.»

http://www.palestine-persian.info/fa/default.aspx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا