خبر های جدید

شفیق: مبارک الگوی من است

 

یک نویسنده عرب فاش کرد: احمد شفیق نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر چندی پیش در دیدار با گروهی از سیاستمداران آمریکایی تاکید کرد که انقلابیون مصری را سرکوب و در صورت اعتراض به نتیجه انتخابات اعدام خواهد کرد.به گزارش  پایگاه خبری الوفد مصر، علاء الاسوانی نویسنده و فعال رسانه ای عرب گفت: شفیق در دیدار با سیاستمداران آمریکایی که در مقر کارگزاران در اتاق بازرگانی آمریکا در قاهره برگزار شد و بخشی از آن علنی و بخش دیگر محرمانه بود،گفت که مبارک الگوی من است و راه او را ادامه خواهم داد.

 شفیق همچنین گفت که با جریان اسلامی در کشور مبارزه خواهد کرد و اجازه گسترش این جریان در مصر را نخواهد داد و این صحبت وی با استقبال آمریکایی ها مواجه شد و آنان برای شفیق کف زدند و از این موضع ضد انقلابی و ضد اسلامی وی تقدیر کردند.

  الاسوانی در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: این اطلاعات را پس از خواندن خبر دیدار محرمانه شفیق با مقامات آمریکایی در روزنامه نیویورک تایمز از برخی منابع دریافت کرده است.

 به گفته وی، روزنامه نیویورک تایمز نوشته بود گفتگوی محرمانه میان شفیق و آمریکایی ها انجام شده است که دراین گفتگو شفیق به مسئولان آمریکایی درباره حمایت از منافع آنان در مصر و سرکوب گروه های مخالف با طرح آمریکا تعهدات زیادی داده است.

 احمد شفیق نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر ، آخرین نخست وزیر رژیم سرنگون شده حسنی مبارک به شمار می رود و بیش از ۴۰ سال در دستگاه حاکمه مبارک فعالیت داشته است.

 شفیق در دوم دوم انتخابات ریاست جمهوری با محمد المرسی نامزد اسلامگرا رقابت خواهد کرد.

منبع: اخبار جهان اسلام

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا