خبر های جدید

دارالافتاء مصر اهانت نماینده استرالیا به مسلمانان را محکوم کرد

دارالافتاء مصر اهانت نماینده استرالیا به مسلمانان را محکوم کرد

در پی توهین نماینده پارلمان استرالیا به مسلمانان دارالافتاء مصر از مؤسسات اسلامی استرالیا خواست نژادپرستی این نماینده را برملا کنند و از تمام وسایل قانونی برای مقابله با اظهارات وی علیه مسلمانان بهره ببرند. این نماینده گفته بود مسلمانان موج ترور را در خیابان های استرالیا پراکنده ساخته اند و هشدار داده بود که اگر مهاجرت مسلمانان به استرالیا همچنان بدون نظارت ادامه یابد، شهروندان کشورش در معرض قتل قرار خواهند گرفت.

دارالافتاء افزود: این نماینده بیست سال است که به توهین به مهاجران آسیایی و مسلمان عادت کرده و همین شخص در ژانویه گذشته صفاتی را به مسلمانان نسبت داد که حتی موجب تعجب مردم استرالیا شد و با مخالفت و محکومیت آنها روبرو شد و برخی از آنها از سخنان وی اظهار شرمندگی کردند.

در ادامه بیانیه دارالفتاء آمده: نژادپرستی در سخنان این نماینده آشکار است و قصد دارد به تمام کسانی که در نژاد و دین با وی فرق دارند حمله کند و از این رو به مهاجران آسیایی و مسلمانان حمله ور شده است. مرکز مبارزه با اسلام هراسی در ادامه از مؤسسات اسلامی استرالیا خواست نژادپرستی این نماینده را برملا کنند و از تمام وسایل قانونی برای مقابله با اظهارات وی علیه مسلمانان بهره ببرند.

منبع: قطره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ دادن معادله امنیتی الزامی است . *

دکمه بازگشت به بالا